Kozmetikumok, melyekre évtizedek óta esküsznek a nők
Az áttörés éve 1962, amikor is a L'Oréal piacra dobta forradalmi újdonságát, a finom polimereket tartalmazó porlasztófejes Elnett hajlakkot. Az eredmény? A frizura ellenáll a szélnek, tartja formáját, a hajlakk pedig nem ragad és kortársaival ellentétben akár mindennap használható. Ma többféle illatban, különböző erősségben kapható. Garantáltan könnyed, természetes, de formáját tartó frizuránk lesz tőle.
2. Clarins
1954-ben Jacques Courtin-Clarins megnyitja első szépségintézetét Párizsban. Ebben az évben alkotja meg a 100%-os tisztaságú testápoló növényi olajokat – relaxáló, bőrfeszesítő és celulit elleni hatással –, melyek mind a mai napig változatlan formulával kaphatóak. A márka legnépszerűbb testápoló olaja feszesíti, tonizálja a bőrt, fokozza rugalmasságát – megakadályozza a striák kialakulását és halványítja a már meglévőket.
3. Estée Lauder
1982-ben az Estée Lauder az első kozmetikai márka, amely kapcsolatot vél felfedezni a DNS károsodása és a bőr öregedése között, és egyike volt az első kozmetikai márkáknak, ahol felismerték, hogy a bőr idő előtti öregedését elsődlegesen az UV sugarak okozzák. De a Night Repair nem csak ebben volt világszenzáció. A kozmetikumok történelmében ez volt az első szérum, emellett az első helyreállító, regeneráló készítmény, melynek összetétele is igazi unikum volt, hiszen első ízben találkozhattunk bőrápoló szerben hialuronsavval és a sejtek egészségét biztosító bifidus-szal.
4. YSL
Több mint 20 éve, 1991-ben jelent meg az első ecsetes korrektor, amely egy csapásra eltünteti az arc fáradtságát és ragyogóvá varázsolja az arcot. A maszkszerű, vastag alapozók és korrektorok korában YSL valóságos forradalmat indított el: a Touch Éclat fényvisszaverő pigmentjeivel azonnal ragyogást kölcsönzött az arcnak – mindezt láthatatlanul, természetesen. Csak egy kattintás és a járomcsont hangsúlyosabb, a szem alatti karikáknak és a mimikai ráncoknak nyoma sincs. Valóságos csodafegyver, nem véletlen, hogy ma a világon minden 10. másodpercben eladnak egyet belőle.
5. Guerlain
A történelem első orientális illatát, a Shalimart 1921-ben alkotta meg Jacques Guerlain, de a halhatatlan kompozíció világsikerét csak az 1925-ös párizsi világkiállításnak köszönhette. Az illatkreátort Shah Jahan és Mumtaz Mahal legendás szerelme ihlette meg. A császár és szerelme elválaszthatatlanok voltak, miután nőül vette, Mumtaz Mahal 13 gyermeknek adott életet, majd 14. gyermekük születése közben meghalt. Shah Jahan vigasztalhatatlan volt bánatában. Felesége emlékének adózva, szerelmük halhatatlanságának jelképeként felépíttette a Taj Mahalt. A Shalimar Mumtaz Mahal kedvenc kertjének, a Srinagarban található „The Gardens of Shalimar"-nak köszönheti nevét. A ma is népszerű parfüm hűvös citrusokkal vezet el a virágos szívillatig, amely meleg, érzéki alapillatban teljesedik ki viselőjén. Ha igazi különlegességre vágyunk, benne megtaláljuk!
6. Clinique
1968-ban egy neves new york-i bőrgyógyász, Dr. Norman Orentreich az amerikai Vogue-nak adott interjújában azzal a forradalmi gondolattal állt elő, miszerint bőrünk szépsége „előállítható". Abban a korban, amikor a bőr szépsége a közhiedelem szerint kizárólag a szerencsés géneknek volt köszönhető, igazi áttörést jelentett a gondolat, hogy mindezt kozmetikumok segítségével is elérhetjük, vagyis javíthatunk bőrünk állapotán, nem kell megelégednünk és beletörődnünk abba, ami genetikailag megadatott. Így látott napvilágot a ma világhírű háromlépéses bőrápolási program és vele az első bőrgyógyász által alkotott, allergiatesztelt, 100% illatanyagmentes kozmetikai termékcsalád.
7. Bourjois
1863-ban Alexandre Napoleon Bourjois alkotta meg a világ első púderes pirosítóját. A történelem eme időszakában a tiszteletreméltó hölgyek nem sminkelték magukat, ennek oka leginkább az volt, hogy még véletlenül se tévesszék őket össze a kor csepűrágóival, no meg az éjszaka leányaival. Ennek ellenére titokban cékla vagy eper levével csaltak némi színt orcájukra. Bourjois nem igazán kedveltte a zsíros színpadi krémpirosítót, ezért egy könnyű, púderes arcpírt készített, amely először Párizs színészeinek körében lett népszerű. A színfalak mögül 1879-ben bukkant elő a kis pirosító kompakt, hogy elinduljon világhódító útjára. Ma, közel 150 évvel születése után is a márka legtöbbet eladott terméke.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!