Gyümölcsöző együttműködések a sztárok és a kozmetikai óriások között
Pantène – Courteney Cox
A Jóbarátok sztárja lesz az arca – és a haja – a hajszálak öregedését gátló (vagy egyszerűbben anti-aging) Pantène Expert Collection termékcsaládnak. A még mindig gyönyörű 48 éves színésznő kedves és nyitott személyisége kétségkívül mindenkit elvarázsol majd a kampányban.
Max Factor – Gwyneth Paltrow
Novemberben indul a Max Factor kampánya. Legújabb szépségikonja Gwyneth Paltrow, aki jelenleg a Boss Nuit Pour Femme illat arca is, és hat hónapra szóló szerződést írt alá a kozmetikai céggel. A kampányban tizenegy sminkmester merít inspirációt a színésznő életéből és főbb filmszerepeiből, melynek eredményeként hét különféle sminkkreáción keresztül ismerhetjük meg Gwyneth különböző arcait.
L’Oréal Paris – Lea Michele
A francia cég szépségnagyköveteivel szemben alapkövetelmény a gyönyörű, dús haj és az érzéki külső. Jövő év elejétől – többek között olyan nevek, mint Eva Longoria, Beyoncé Knowles vagy Jennifer Lopez után – a 26 éves színész/énekesnő, Lea Michele fogja bátorítani a fiatal nőket arra világszerte, hogy vállalják fel szépségüket és értékes mivoltukat. Ami L’Oréal nyelven annyit tesz: Mert megérdemlem.
MAC – Carine Roitfeld
A francia Vogue korábbi főszerkesztője mindig is a francia szexepilt képviselte: stílusosan kócos haj, természetesen laza elegancia, és a szinte már védjegyévé vált füstös szemek, amik elindították a MAC-kel közös együttműködést. Az 57 éves divatnagyasszonnyal alkotott sminkkollekcióban ezért a fekete és a natúr árnyalatoké a főszerep, de – ellentétben a korábbi MAC kollaborációkkal – Roitfeld a felvitelhez szükséges eszközökre is gondolt. Így a drámai lookot kölcsönző sminkek mellett többek között ecsetek is viselik a monogramját. A kollekció darabjai októbertől kaphatók. Az alábbi videóval pedig bepillanthatunk a kampány fotózásába.
Wet ’n’ Wilde – Fergie
Az amerikai kozmetikai cég történetében először kért fel hírességet termékei képviseletére. Az együttműködés igen gyümölcsözően indult: a 37 éves énekesnő saját tervezésű körömlakkjai már első körben nagy sikert arattak. Így nem lepődünk meg majd azon sem, ha a nemrégiben bemutatott 21 darabos sminkkollekciója a jövő év egyik slágere lesz.
SK-II – Kate Bosworth
A luxus bőrápolókat forgalmazó márka Cate Blanchett után októbertől újra egy Kate-tel reklámozza a termékeit. Parinda Hasdarngkul, az SK-II igazgatója szerint a 29 éves színésznő hibátlan, természetes szépsége tökéletesen képviseli termékeik küldetését. Kate Bosworth sok kolléganőjéhez hasonlóan nem éri be a vörös szőnyeggel, célba vette a divatipar meghódítását is: társalapítója a JewelMint ékszermárkának, és készül első ruhakollekciója is.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!