Quantcast

Hack

Megbánta a magánnyomozó, hogy feltörte Harry herceg exének telefonját

Megbánta a magánnyomozó, hogy feltörte Harry herceg exének telefonját
© Anwar Hussein / Getty Images

Az egykori újságíró magánnyomozó, Gavin Burrows elismerte hibáját, amiért célba vette Harry herceg exbarátnőjét, Chelsy Davyt.



A BBC2 új dokumentumfilmjében megszólaló Gavin Burrows magánnyomozó elmondta, hogy bűntudata van amiatt, hogy célba vette Davyt, amikor az a 2000-es évek elején a Harry herceggel járt.

A számos megfigyelési cselekmény között, amikkel Burrows állítása szerint a News of the World című újság és más bulvárlapok bízták meg – ezek közé tartozik a hangpostájának feltörése és az ex-pasijainak felkutatása is –, elárulta, hogy a 36 éves dél-afrikai lány egészségügyi múltjának átvizsgálásával is megbízták. Amikor arról kérdezték, hogy konkrétan mit keresett a nő orvosi kartonjaiban, Burrows azt mondta, hogy megpróbált válaszokat találni azokra kérdésekre, hogy volt-e abortusza vagy nemi betegsége.

Burrows elmondta, hogy megbánta, hogy Davyt vette célba, az akkori sajtót kíméletlennek nevezte, és azt mondta, jelentős szerepe van abban, hogy Harryt megfosztották a tinédzseréveitől. 

Folyamatban van a per

Bár szélesebb körben már bocsánatot kért a Harry herceg életében való turkálásban játszott szerepéért, és közvetlenül Harrytől is, amiért megtagadta tőle a gyermekkorát, úgy tűnik, Davytől közvetlenül nem kért bocsánatot azért a lehetséges traumáért, amit a szexuális múltjának feltárása okozhatott.

És míg Harry és Davy továbbra is barátok, Gavin Burrows tanúként szerepel a jelenleg is zajló perben, amit Harry herceg indított a News Group Newspapers ellen. A News of the World 2011-ben szűnt meg, miután felmerült a vád, hogy a lap feltörte a meggyilkolt iskolás lány, Milly Dowler telefonját. A News Group Newspapers elismerte, hogy a News of the Worldnél korlátozott mértékű jogellenes tevékenységet folytattak, de tagadja, hogy további jogsértéseket követett volna el, és nem vállalta a felelősséget a telefonhackelési ügyekben. A jogi vitában érintett más újságok hasonlóképpen cáfolták az ellenük felhozott állításokat.

Forrás: Elle