Nagy lépésre szánta rá magát divatmárkájával Victoria Beckham, a rajongók mégsem elégedettek.
Több mint másfél évtizeddel az alapítása után Victoria Beckham saját nevével fémjelzett divatmárkája nagy lépést tett az inkluzivitás felé, és megjelentették első plus-size kollekciójukat.
A VB Body névre keresztelt kollekció összesen 12 darabból áll, amelyek a brit 4-estől egészen 18-as méretig kaphatóak (itthoni számozásban a legkisebb méret a 32-esnek, a legnagyobb a 46-osnak felel meg).
Victoria rendkívül büszke az új kollekcióra, egy korábbi interjújában pedig azt is kifejtette, hogy szerinte az övéhez hasonló vékony alkat már egyáltalán nem divatos.
„A mai nők egészségesnek és gömbölyűnek akarnak látszani. Szeretnének melleket és popsit.”
Miközben egyre nagyobb teret kap az elfogadás és az inkluzivitás a nagyobb divatmárkáknál is, Victoria Beckham új kollekcióját is ünnepelni kellene, a rajongók azonban mégsem teljesen elégedettek a plus-size vonallal.
"All the way up to size 18"......wow. How out of touch are you? Suggest double checking the AVERAGE women's size @victoriabeckham.
— Andrea Smith (@moolicent) August 21, 2022
Victoria Beckham designing for plus-size women with clothes to size 18 https://t.co/hj3EuMJM0X via https://t.co/oOjfbDIkRD
Először is többen arra gyanakodnak, hogy Victoria a lépéssel csupán az anyagi gondokkal küzdő márkájának vásárlói körét szeretné kibővíteni, vagyis nem meggyőződésből, csupán üzleti érdekek mentén döntött a méretek kibővítése mellett.
A valóban plus-size méretekkel rendelkező potenciális vásárlók szerint pedig az új, nagyobb méretek valójában az átlagos női méreteket fedik le, azaz nem tekinthetők kifejezetten nagy méretűnek a ruhák.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!