A bevásárlóközpont izgalmas újításokkal várja a látogatókat a nyári szezonban.
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban a földszinten. Az interaktivitást és a közösségközpontú vásárlási élményt előtérbe helyező koncepcióval nyíló új üzlet 760 négyzetméteren várja a sport szerelmeseit a márka klasszikus – tréning, futás, kosárlabda, futball és utcai viselet – kollekcióival. A fenntarthatóság jegyében pedig még a használt termékek leadására is lehetőség van.
A márka által kifejlesztett Rise koncepció egy innovatív kiskereskedelmi üzlet formátum, amelyben a belsőépítészeti megoldások és a beépített technológiák is sportolásra, mozgásra ösztönöznek.
A szakmailag magasan képzett, szakértői előadói csapat a sport és a sneaker rajongókat is várja. Az üzletben a márka tréning, futás és kosárlabda kollekciói, valamint utcai viseletre alkalmas darabjai is elérhetőek. A vásárlók a használt Nike termékeket is leadhatják a boltban, hogy azokat a fenntarthatósági törekvéseknek megfelelőlen újrahasznosítsák, míg a jobb állapotú használt cipőket rászorulókhoz juttatják el.
A Mango továbbra is az Allee földszintjén, de új helyszínen, a bevásárlóközpont másik folyosóján várja a vásárlókat, immár egy tágasabb üzlethelyiségben. A 334 m²-es üzlet a márka megújult koncepciója szerint készült, ez az első ilyen kialakítású Mango üzlet Magyarországon. A mediterrán, spanyol hangulatot idéző térben boltívek, természetes fa bútorok és látványos tükör megoldások teremtik meg az egyedi atmoszférát. Az üzlet belső dizájnjának megújítása az első lépés a márka azon törekvésében, hogy közelebb kerüljön a high-fashion világhoz.
A Tchibo nem csak kedvelt kávémárka, de háztartási eszközökben, lakásdekorban és ruházatban is maradandót alkot. Mára már több, mint 1000 üzletük működik világszerte, Magyarországon a legújabb, 137 m2-es egységük az Allee-ban nyitott meg.
A márkanév garancia a minőségre, a megbízhatóságra és a pozitív vásárlási élményre. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy üzleteink között a Tchibo is helyet kapjon. Mivel nem hagyományos kávézóként működik, hanem a helyben fogyasztható vagy megvásárolható kávé mellett hetente megújuló háztartási és ruházati termékeket is kínál, különleges élményt nyújt a vásárlóknak. Bízunk benne, hogy ez a sokszínűség és újdonság-élmény hozzájárul ahhoz, hogy sokan rendszeresen visszatérjenek a nálunk található üzletbe
– emeli ki Juhász András, az Allee Center menedzsere. A Tchibo egyedisége a hármas kínálatban, a kávébárban, a prémium kávé- és a minden hétfőn megújuló termékkínálatban rejlik.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!