A Mango hatalmas bejelentést tett.
Victoria Beckham a népszerű divatmárkával való várható együttműködésére összpontosít, amely az első kitörése a megfizethető árú piacra. A Mango számára ez szintén hatalmas lehetőség, hiszen David Beckham feleségét mindenki ismeri.
A közös bejelentés az Instagramon 22,5 ezer lájkot és több mint 600 kommentet kapott, és a rajongók egyértelműen lelkesedtek az együttműködésért. Egyelőre az együttműködésről keveset lehet tudni, de annyi kiderült, hogy a kollekció ruhákat és sokoldalú kötött darabokat, valamint "day-to-night" táskákat, kiegészítőket és cipőket tartalmaz majd.
Az elmúlt két évtizedben a tervezők és a nagy utcai márkák közötti együttműködések a megszokottá váltak, és minden évben újakat jelentenek be, változó sikerrel. Azonban most egy szakérő elárulta, hogy miért maradt fent ez a szokás az évek alatt.
A tervezői együttműködések életképes lehetőséget kínálnak a piaci részesedés növelésére, miközben a tervezők megtartják piaci pozíciójukat
– mondta Dr. Bethan Alexander, a London College of Fashion Business School Fashion Retailing & Marketing tanszékének oktatója.
A luxuspiac jelenleg példátlan kihívásokkal néz szembe, ezért ez különösen fontos. Az eladások fenntartása nehéz, de az együttműködésekből származó gyors, viszonylag könnyű pénzinjekció vonzó
– tette hozzá.
Az egykori énekesnő az évek alatt a világ egyik legsikeresebb divattervezője lett, azonban influenszerként is megállja a helyét, hiszen közel 33 millió követője van az Instagramon, és a rajongók imádnak képben lenni azzal, hogy éppen mit csinál a Beckham-klán.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!