Melyik tetszik jobban: az integető macska, a matcha latte, vagy esetleg a gumicukor formájú charm?
Az új charmok könnyedén rögzíthetők a Charm Club Connect nyakláncokra és karkötőkre.
A THOMAS SABO új Charm Club Connect kiemelt darabjai még szélesebb lehetőségeket kínálnak az egyedi stílusok megvalósításához. A Matcha Latte, az integető macska vagy a pink Goldbears a THOMAS SABO x HARIBO kollekcióból mind friss, játékos dizájnok, amelyek tovább gazdagítják a Charm Club kínálatát, és új szintre emelik a gyűjtés élményét.
Az eredeti charmok, mint az új nyári motívumok – például a dinnye, az avokádó, vagy más fesztivál ihlette dizájnok – szintén rögzíthetők a klasszikus homárkapoccsal. Az eredmény: maximális rugalmasság és végtelen stíluslehetőségek.
A Charm Club Connect nemcsak a termékek választékát változtatja meg, hanem az egész márkakommunikációt is. A klasszikus stúdiófotózás helyett az új Charm Club kampány most autentikus „Valódi emberek, valódi élethelyzetek” pillanatait mutatja be. A képi koncepció élénk jelenetekkel, valódi életstílussal és olyan nézőponttal vonzza a figyelmet, amely történeteket mesél. A Charm Club új utakat is nyit a nyelvhasználat terén: játékos, megközelíthető és érzelmes – így szól az új kampány a charmokról és stílusokról.
A kampányt kísérve visszatért az Instagram fiókja is. Most még több inspiráció, izgalmas történetek és exkluzív betekintés vár minden Charm rajongót. Az összes új Charm Club Connect újdonság július 22-től elérhető lesz a THOMAS SABO üzletekben világszerte, onlinen, valamint kiválasztott szaküzletekben.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!