Robbie Williams egészen új területen próbálta ki magát.
Ezúttal nem egy új slágernek örülhetnek Robbie Williams rajongói, és nem is egy filmszerepet csípett meg magának az énekes – mindenki nagy megdöbbenésére egy sportruházati kollekció arca lett a brit sztár.
A svéd J.Lindeberg márka kérte fel legújabb golfkollekciója arcának Robbie Williamst, a közös kollekció pedig július 14-étől lesz elérhető az üzletekben és online. A különleges ruházati kollekció beutatása egybeesik a világ legrégebbi golftornája, a The Open 150. évfordulójával, amelyet idén a skóciai St. Andrews pályán tartanak meg.
A márka tervezési vezetője, Neil Lewty közleményében elárulta, hogy Robbie aktív részt vállalt a kollekcióval kapcsolatos ötletelésben, és főként a márkaalapító és névadó Johan Lindeberg 90-es évekbeli stílusából merített ihletet.
„Robbie az első telefonhívásunk alkalmával azt mondta: Csináljunk mindent élénk rózsaszínben!”
A vezető tervező elmondása szerint Robbie remekül tudott azonosulni a márka által képviselt hozzáállással és meglepően jó divatérzékenységről tett tanúbizonyságot, ezért rögtön megragadták a lehetőséget, hogy a brit popikonnal közösen dolgozzanak.
A golfruha-kollekció részeként rózsaszínes színvilágú női és férfi pólóingek, kardigánok és egyéb kiegészítők, például vödörkalapok kerülnek az üzletekbe, amelyeket egytől egyig a J.Lindeberg és Robbie Williams közös logója díszít majd.
„Szeretem a golfot és a divatot is. A J.Lindeberg mindkettőnek az élvonalában jár, így amikor felkértek az együttműködésre, egyértelműen igen volt a válaszom”
– árulta el Robbie Williams, aki azt is hozzátette, nagyon élvezte a közös munkát, és külön örömére van, hogy a kollekciót a golf hazájában fogják bemutatni.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!