A tévében már nem fogják közvetíteni az eseményt
Úgy tűnik, a Victoria’s Secret óriási változások elé néz, legalábbis erre lehet következtetni egy kiszivárogtatott céges jegyzetből, ami szerint a show-t többé nem közvetítik a tévében.
Les Wexner, a Victoria’s Secretet is birtokló „L Brands” CEO-ja állítólag azt írta, hogy „A divat olyan iparág, ami folyamatosan változik. Fejlődnünk és változnunk kell, ha növekedni akarunk. Ezt figyelembe véve úgy döntöttünk, újragondoljuk a tradicionális Victoria’s Secret Fashion Show-t”.
Wexner így folytatta: „Előre nézve úgy gondoljuk, hogy nem a tévécsatorna lesz a mi utunk. 2019-ben és utána arra koncentrálunk, hogy izgalmas és dinamikus tartalmat fejlesszünk ki, és egy újfajta eseményt – és olyan platformokon szállítjuk a vásárlóinknak, amiket állandóan figyelnek… és olyan módokon, amik a divat határait feszegetik a digitális érában.
Való igaz, hogy a digitális korszakban a divatbemutatókat hamarabb láthatja a világ, mint valaha. Például, 2018-ban a Victoria’s Secret Fashion Show november 8-án zajlott, de csak december 2-án vetítette le az ABC amerikai tévécsatorna. Mire a divatbemutatót megnézhették a tévében, a rajongók minden look-ot és zenei előadást kívülről ismertek a közösségi média felületekről.
Míg az egyelőre tisztázatlan, hogy milyen dormát ölt a következő generációs Victoria’s Secret Fashion Show, úgy tűnik, a márka végre hajlandó fejlődni, és ennek csak örülhetünk.
Arról, hogyan lett a magyar szupermodell, Palvin Barbi hivatalos Victoria's Secret Angyal, ITT olvashatsz!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!