A H&M legújabb kollekciójában ezúttal a kiöltözésé a főszerep – méghozzá fenntartható módon!
Feltűnő és fenntartható nem zárja ki egymást, sőt! A H&M forradalmi kollekciója, az Innovation Circular Design Story középpontjában az újrahasznosítható és újrahasznosított anyagok felhasználásával készült partiruhák állnak. Az idei ünnepi készülődés során ráadásul igazi sztárvendégekre számíthatunk: Normani Kordei, Gigi Hadid és Kaia Gerber mutatják be, hogy már a kiöltözés maga is micsoda buli!
A H&M Innovation Stories sorozatának legújabb része az előre tekintő dizájn és az innovatív anyagok köré épül – bizonyítva a márka elkötelezettségét a körkörösebb gyártási módszerek mellett. A kollekció azoknak szól, akik szeretnek kísérletezni és kifejezni magukat – a „Mielőtt a buli elkezdődne” címet viselő kampányfotókat Rafael Pavarotti készítette.
A fotós a készülődés legjobb pillanatait örökítette meg: az optimizmust, a divatrajongók egyéniségét, a tükör előtt pózolást, a táncot és a szabadság érzését. A H&M designcsapatához ezúttal Ib Kamara stylist is csatlakozott, hogy dinamikus és színpompás végeredmény születhessen.
„Nagyon büszke vagyok, hogy egy olyan kollekción dolgozhattam a H&M-mel, amely ennyire elkötelezett a körkörösség és a pozitív változások irányában, ugyanakkor kiemeli a stílusokat, az élénk színeket és a nagyszerű szabásokat. Ez egy elképesztően sokrétű, gazdag kollekció, és nagyon különleges hangulata van számomra: a készülődés izgalmát foglalja magába, amely során egy olyan öltözéket választunk, amit ha felveszünk, mi leszünk az este sztárjai” – mondta Ib Kamara stylist és kreatív tanácsadó.
A kampányban is feltűnő sztárok, valamint több híresség saját Instagram-oldalán enged előzetes bepillantást a kollekció darabjaiba. Normani, Gigi és Kaia is elárulja, hogyan kreálták meg saját bulizós szettjüket, legyen szó az újrahasznosított poliészterből készült flitteres, rózsaszín, pántos ruháról, vagy éppen egy hulladékanyagokból létrejött kosztümszettről.
„A divatnak megvan az ereje ahhoz, hogy átformáljon, lelkesítsen és erőt adjon. A kollekció ez előtt tiszteleg és kihangsúlyozza, mennyire jó érzés az, amikor a buli előtt készülődsz, stylingolod magad, majd a barátaiddal együtt örömmel és lelkesedéssel beleveted magad az éjszakába” – árulta el Ella Soccorsi, a H&M concept designere.
A kollekció darabjait egytől egyig a Circulator nevű dizájneszköz segítségével tervezték, ami lehetővé teszi a tervezőcsapatnak, hogy a termékek megalkotásának minden egyes folyamatát átgondolhassák, a várható élettartamtól kezdve az anyagokig és a dizájnstratégiákig. A Circulatort a H&M Group fejlesztette ki azért, hogy segítse a cég törekvéseit arra vonatkozóan, hogy körkörösebbek lehessenek, és hogy elérjék a 2040-re kitűzött klímapozitivitása céljukat.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!