A nézőket is bevonták a történetbe
Március 11. és 13. között mutatta be a H&M a 2019-es tavaszi-nyári Studio kollekcióját egy interaktív színházi élményen keresztül az arizonai Sedonában. A márka nagyköveteiből és a média képviselőiből álló globális közönség a kollekció múzsájaként szolgáló „The Glam Explorer” (A divatos felfedező) alapján készült narratívát élhette át. A vendégeknek olyan különleges élményekben lehetett részük, mint az Aqualillies vízi balett előadása, a The Staves akusztikus koncertje, egy fiktív táborhely és egy BMX kaszkadőrműsor. A záró jelenet egy különleges táncműsorból, valamint Maggie Rogers meghitt hangulatú koncertjéből állt. A H&M vásárlói és rajongói a közösségi médiában a #HMStudio hashtagen keresztül követhették az eseményt. A kollekció március 21-től lesz elérhető a kijelölt üzletekben és online!
„Arra törekedtünk, hogy a divat szokásait forradalmi módon ötvözzük a szórakoztatóipar szemszögével. Az interaktív színház különleges formátuma lehetővé tette, hogy vendégeink, vásárlóink és rajongóink belemerüljenek a kollekció teljesen valószerű világába” – mondja Kattis Bahrke, a H&M marketing és kommunikációs részlegének vezetője.
"A H&M 2019-es tavaszi-nyári Studio kollekcióját a „The Glam Explorer”, egy divatos, kalandos múzsa ihlette, aki nem hagyja, hogy az általa kedvelt ruhák visszatartsák a kalandoktól, legyen szó azúrkék tetőmedencékről, vagy vad sivatagi tájakról. A kiválasztott nagyköveteket és a média képviselőit az ő szellemisége által ihletett különleges narratíva átélésére invitáltuk az arizonai Sedonába".
„Azt szerettük volna, hogy az emberek úgy érezzék, hogy egy másik világba csöppentek, ahol nem tudják, mi a valóság és mi a fikció. Azt akartuk, hogy levessék a gátlásaikat, lépjenek kapcsolatba egymással, legyenek részei egy történetnek – és végül nagyszerű élményekkel hagyják el ezt a varázslatos helyet” – meséli Connie Harrison kreatívtanácsadó és immerzív kreatívigazgató.
Az eseményt három képzeletbeli barátnő irányította, akik házigazdaként végigvezették a vendégeket a dramaturgiai jeleneteken. A vendégeket titkos üzenetekkel, előre megírt, kitalált rádióműsorral és reggeli újsággal vonták bele a történetbe.
„A H&M Studio esetében mindig vonzott minket a lezser ragyogás. Igyekeztünk megmutatni, hogy az idei Studio kollekció minden divatos felfedezőhöz illik – arról szól, hogy a saját kalandunkhoz illő stílusokat válasszuk” – magyarázza Pernilla Wohlfahrt, a H&M vezető tervezője.
Az esemény szereplői az interaktív előadásokban szakértő színészek, táncosok és modellek voltak. A sminkért Isamaya French sminkművész felelt, munkájához pedig a H&M Beauty termékeit használta fel.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!