Kim Kardashian hatalmas irodájában egy mozi vásznas társalgó is helyet kapott.
Kim Kardashian az év elején indította el a Skkn by Kim cégét, miután 2021-ben bezárta korábbi márkáját, a KKW Beauty-t. Az új brand, új főhadiszállást is kapott Los Angeles-ben.
A reality sztár, üzleti mogul és a „greige” szín szerelmese, Kim Kardashian, cégeinek arculati döntéseinél, következetesen a semleges színek és a minimalizmus felé fordul. Ez alól a Skkn by Kim bőrápoló brandje és a Skims alakformáló termékcsalád irodája sem kivétel. A YouTube-csatornáján közzétett videós körút során Kardashian betekintést enged az elegáns munkaterületre, amelyet Tommy Clements és Waldo Fernandez, Michèle Lamy-vel (Rick Owens) együttműködve terveztek.
Ő készítette el az összes bútort, és segített kitalálni mindent, amire szükségem lehet, és amire szükségem lesz ebben a nagy térben
– mondta Lamyről a The Kardashians sztárja.
A hatalmas irodatérben található rengeteg Rick Owens-darab közül Kardashian egyik kedvence az amfiteátrum elrendezésű társalgó, amelyet úgy terveztek, hogy egy Rick Owens ágy irodai használatra alkalmas változata legyen.
A személyes irodájában Kim Kardashian megmutatta a valódi kőből készült Skkn-csomagolás makettjeit referenciaként a végső tervekhez. A nyers és földes minták visszhangja mindenhol megtalálható az irodában, amelyben nincs hiány betonból, természetes kőből és semleges tónusokból.
A nyitott terű konyhában Donald Judd asztalok és a tervező ikonikus székei biztosítják Kim alkalmazottainak a helyet az ebédidőben. Az iroda konferenciatermében pedig egy alabástrom Rick Owens asztal van párosítva Jeanneret székekkel, amelyeket Kim kifehérítetett, hogy megfeleljen a helyiség hangulatának.
Szentségtörés, hogy ezt tettem…
– mondja Kim a videóban a székekről, amik pácolt teakfából készültek az 1950-es években, az indiai Chandigarh város középületeinek ülőhelyeként.
Kiállok a döntésem mellett, mert úgy gondolom, hogy vizuálisan nagyon tetszetősek lettek így
– mondta Kardashian a tervezési döntéséről.
Kim akkor kezdett bele a bőrápolási márkájának fejlesztésébe, mikor pikkelysömört diagnosztizáltak nála. A bőrbetegség arra ösztönözte, hogy többet megtudjon a bőréről és annak ápolásáról. Jelenlegi brandje, a SKKN BY KIM „tudományosan alátámasztott formulái együtt dolgoznak a bőr belső potenciáljának újra aktiválása érdekében” - olvasható a bőrápolási márka honlapján.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!