Rájár a rúd a hercegnére, aki plágium-botrányba keveredett a márkájával. Nem is egyszer.
Nem indult zökkenőmentesen Meghan Markle friss projektje: a hercegné februárban jelentette be, új márkát indít életmód témában, egyelőre azonban inkább a sorra felmerülő problémák miatt hallhatunk a brandről, mintsem leendő termékei miatt.
Az első gondot a névválasztás jelentette. Markle tavaly még, mint American Riviera Orchard képzelte el a luxusmárkát – ez a becézése annak a Santa Barbara-i környéknek, ahol a színésznő is felnőtt. Hamar kiderült, védjegyproblémák miatt mégsem tudja így nevezni cégét, mivel ezzel lekorlátozta volna árukészletét kizárólag olyan termékekre, amelyek ebben a térségben készültek.
A napokban boldogan újságolta el követőinek, az egyszerű, ám annál frappánsabb csengésű As Everre kereszteli át a brandet, ami magyarul annyit tesz, ahogy mindig is. Nos, ez sem volt a legjobb döntés, pár órával később felbukkant ugyanis egy New York-i ruhabolt, akik szintén ezen a néven futnak 2017 óta. A tulajdonos Instagram oldalukon arról írt, ugyan nincs levédetve a márkájuk, nem fognak nevet változtatni. Jelenleg is vizsgálják, milyen jogi lehetőségeik vannak ebben a helyzetben, de aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy családi kisvállalkozásként esélyük sem lesz felvenni a kesztyűt Meghanékkal szemben.
Nemcsak a márka neve, hanem a logója is problémákba ütközött. Markle és csapata állítólag alaposan átnézték a bejegyzett védjegyeket, mielőtt bemutatták volna az arculatot (ami egy pálmafa felé repülő, két kismadárt ábrázol), de ismét jött a hidegzuhany. Ezúttal nem egy másik cég, hanem egy spanyol polgármester jelentkezett be plágiumgyanúval, a Mallorcán található Porreres városának címere ugyanis gyakorlatilag egy az egyben ugyanaz, mint amint Markle álmodott meg az As Everhez. Bár a fecskéket kolibrikra cserélték, Francisca Mora Veny jogi lépéseket fontolgat a szerinte plagizáló hercegné felé, ugyanakkor könnyen lehet, hogy végül peren kívül sikerül majd megállapodnia Markle kollégáival.
Spanish town 'considers legal action' against Meghan Markle after logo for her luxury brand 'As Ever' bares striking similarities to its coat of arms https://t.co/wNXlea3wMX
— Daily Mail Online (@MailOnline) February 18, 2025
Ezek után kíváncsian várjuk az As Ever indulását, amely várhatóan idén tavasszal, a Love, Meghan című új netflixes főzőműsor premierje környékén debütál. A színésznő lakásdekorációt, textíliákat, kozmetikai termékeket és élelmiszereket, például lekvárokat is forgalmaz majd.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!