Egy teljesen új médiatervet eszelt ki Katalin hercegnés Vilmos herceg azért, hogy még biztosabbá tegyék a hatalmukat és megszerettessék magukat a fiatalabb generációkkal is!
Az udvar körüli botrányok és Erzsébet királynő halála miatt a brit királyi család rendesen veszített a népszerűségéből: sokan lázadtak Károly király koronázását és Kamilla királyné trónra lépését illetően, ezért a brit királyi család új stratégiát dolgozott ki, melynek célja, hogy megszerettessék magukat a fiatalabb generációkkal. Az új stratégia elsősorban Vilmos hercegre és Katalin hercegnére épül, egy bennfentes pedig elárulta, pontosan hogyan is néz ki a királyi család új marketing trükkje!
A brit királyi család jól tudja: a monarchia alapú intézmények egyre több helyen buknak meg, mert az adófizetők nem akarják finanszírozni a királyi családok költségeit. Erzsébet királynő halálával az Egyesült Királyságban is egyre többen kezdtek el lázadozni a királyi intézmény ellen, ezért egy új tervet dolgozott ki az udvar, melynek segítségével a királyi család tagjai még több követőt, támogatót és rajongót szereznek azáltal, hogy még jobban megszerettetik magukat a fiatalabb generációkkal.
Nem másról, mint egy médiatrükkről van szó, ami 100%-ig Katalin hercegné és Vilmos herceg dolgozott ki a saját marketingcsapatával együtt. A terv szerint a hercegi párnak minél közvetlenebbnek, kedvesebbnek és elérhetőbbnek kell lenni a mindennapi emberek szemében, ezáltal jobban tudnak velük azonosulni és a brit publikum nagyobb eséllyel fog velük, valamint a királyi család más tagjaival is szimpatizálni.
A hercegi pár ezt a trükk első részét úgy viszi sikerre, hogy annyi hivatalos eseményen vesznek részt, amennyin csak tudnak; arra pedig gondosan ügyelnek, hogy mindig beszélgetésbe kezdjenek, valamint lefotózzák őket az alkalmakon résztvevő emberekkel. A hercegi pár közvetlenségének híre így egyre jobban el fog terjedni, ami szimpátiát fog kiváltani az emberekből.
A terv második része szerint a hercegi pár aktivizálja magát a közösségi oldalakon és egyre több olyan behind-the-scenes, azaz háttéreseményeket alapul vevő videókat töltenek fel az internetre, ami a családjuk mindennapjait mutatja be. Az első ilyen videó Károly király koronázására való készülődésüket mutatja be, de a Vilmos herceg koronázási koncertes beszédjének felkészülődését, valamint Katalin hercegné összes hivatalos eseményen való megjelenését is dokumentálja – ahogyan az alábbi videóban is látható.
A hercegi pár médiastratégiája csak két hónapja kezdődött el, de a marketingesek szerint működik, mert az aktív internetes jelenlét még szimpatikusabbá teszi a királyi családot a fiatalok körében, akik a számítások szerint előbb-utóbb rajongókká fognak válni, a jövőben pedig támogatni fogják a családot. A terv szerint tehát a marketingesek sztárokat akarnak faragni Katalin hercegné és Vilmos herceg családjából, akiket később nemcsak a brit publikum hanem az egész világ támogatni fog.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!