Az énekesnő 11 perces űrutazást tett hétfőn, ami miatt rendesen kapja az ívet a hírességektől is.
Nem túlzunk, amikor azt állítjuk: Katy Perry villámlátogatást tett az űrben.
Az utazásra helyi idő szerint hétfő reggel került sor Texasban, ahol az énekesnő öt másik hölggyel egy rövidke űrutazásra ment 100 kilométer magasságba a Jeff Bezos alapította Blue Origin egyik rakétájával. A kilövés és a landolás között mindössze 11 perc telt el, de a teljes női személyzet így is megcsodálhatta fentről a Földet, valamint pár percre a súlytalanság érzését is megtapasztalhatta.
Bár a történelmi misszió sikerrel zárult, az űrturizmust népszerűsítő húzás nem mindenkinek nyerte el a tetszését. Többen magán az utazás hosszán kezdtek viccelődni, az ezzel kapcsolatos mémek gyakorlatilag Perryék visszatérte után azonnal ellepték a közösségi oldalakat. Egy ilyen posztott osztott meg 24 óráig elérhető Instagram történetében Olivia Wilde is: a képen a landolás után földet csókoló popsztár látható, amelyet valaki azzal a felirattal osztott tovább, hogy ilyen érzés 2025-ben leszállni egy menetrend szerinti repülőjáratról. Wilde mindehhez csak annyit fűzött hozzá csípősen:
A dollármilliárdokból legalább jó mémeket vettek.
Közben Amy Schumer is kifigurázta a missziót videós bejelentkezésében, miszerint az utolsó pillanatban csatlakozhat a csapathoz, és ahogy szinte minden résztvevő az űrhajóban, ő is visz magával egy játékfigurát. Kesha pedig még burkoltabb módon intett be kolléganőjének: egy Wendy's shake-kel fotózkodott Instagram oldalán, mindössze pár órával azután, hogy a gyorsétterem lánc azon viccelődött az X-en, akár vissza is lehetne-e küldeni Perryt az űrbe.
A megannyi csipkelődés között talán Emily Ratajkowski állt bele legjobban az űrküldetésbe. Mint ismert, a modell gyakran osztja meg kendőzetlen véleményét társadalmi ügyek, mozgalmak kapcsán, és ezúttal sem fogta vissza magát.
Ez az űrmisszó reggel... ez már a vég. Komolyan, rosszabb, mint egy paródia. Azt mondod, hogy foglalkozol a Földdel, meg az egész a Földanyáról szól, aztán elmész egy űrhajóval, amit egy olyan vállalat épített és fizetett, ami önmagában elpusztítja a bolygót?
– kezdte TikTok bejelentkezését a kisgyermekes anyuka, majd arra kérte követőit, gondolják végig, mennyi erőforrást fordítottak a csapat űrbe küldésére.
Minek? Mi volt a marketing itt? Undorodítónak találom.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!