A megfelelő arcápolási rutin kialakításával már fiatalon rengeteget tehetünk a hosszan tartó, szép és feszes bőrért. Ha a legfontosabb termékekről és hatóanyagokról van szó, a hidratálás mellett kortól függetlenül a fényvédő kerül fel a dobogóra. A Helia-D legújabb termékportfóliójában már ez a termék is helyet kapott, a cég újítása pedig a 2023-as Cosmopolitan Beauty Awards díját is elnyerte. A Hydramax-termékcsaládot a Helia-D nemrég egy kerekasztal-beszélgetéssel egybekötött eseményen is bemutatta a sajtónak, amelyen első alkalommal jelent meg együtt a márka 3 nagykövete: Pataki Ági, Jakabos Zsuzsanna és Tapasztó Orsi.
A nyugat-európai piacokhoz hasonlóan Magyarországon is érzékelhető egy a bőrápolással tudatosabban foglalkozó vásárlói réteg, akik magas hatóanyagtartalmú készítményekkel már a 20-as, 30-as éveikben tenni akarnak a bőrük hosszantartó ragyogásáért. Habár a Helia-D legújabb termékcsaládja, a Hydramax kifejezetten őket szólítja meg, a hatóanyagok között több olyan fontos összetevő is megtalálható, amely kortól függetlenül bármelyik generáció rutinjába beilleszthető. Ilyen többek között a hialuronsav, amely a hidratációért felel, de kiemelten fontos termék a fényvédő is, amelyet nemcsak anti-aging szempontból, hanem az egészségünk megőrzéséhez is nagyon fontos használni.
Az utóbbi években egyre több figyelem irányul a fényvédelemre, bár a többség még mindig inkább csak a nyaralások és a napozások idejére használja őket. Pedig a bőrápolási rutin és egyúttal a bőröregedés elleni felkészülés elengedhetetlen eleméről van szó, amely télen-nyáron egyaránt fontos, hiszen megvéd a nap káros sugaraitól. Ezek a sugarak felelősek ugyanis az idősebb korban megjelenő ráncok 80 százalékáért, növelik a pigmentfoltok megjelenésének kockázatát, és igazoltan rákkeltő hatásúak, továbbá növelik a bőrrák kialakulásának esélyét is.
A fényvédőkrém a Helia-D legújabb Hydramax termékcsaládjából sem hiányozhatott, amely széles spektrumú (50) UV-védelmet nyújt az UVA és UVB sugarak ellen, ezzel támogatva a bőröregedés elleni harcot. A márka szakértői szerint a fényvédőt egész éven át érdemes használni, a nyári időszakban pedig különösen fontos, hogy SPF50-et használjunk. A Hydramax fényvédő arckrém gyorsan felszívódó, lágy textúrájának köszönhetően nem ragad, így könnyen lehet rá sminkelni is.
A terméket tisztítás után javasolt felvinni az arcbőrre, valamint a nyak területére. A legideálisabb a reggeli bőrápolás utolsó lépéseként használni, így garantált a legjobb hatás.
Az idő előrehaladtával ahogy a személyiségünkben, úgy a bőrápolási rutinban is változnak a hangsúlyok, utóbbiban egyre nagyobb fókuszt kap az anti-aging. A Helia-D Hydramax-termékcsaládot bemutató eseményén Geszler Dorottya, a Helia-D Professional Szalon képviselője többek között arról kérdezte Pataki Ágit, Jakabos Zsuzsannát (a Hydramax-termékcsalád arcát), és Tapasztó Orsit (a Helia-D tudományos nagykövetét), hogy mi az a generációkon átívelő érték és tudás, amely mind a személyes fejlődésükben, mind a bőrápolási szokásaikban érvényes tud lenni.
Pataki Ági – aki több mint 40 éve testközelből követi végig a márka fejlődését –, úgy véli, a kíváncsiság, a nyitottság és a megújulni tudás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizzük a fiatalságunkat, de a bőrápolásban is fontos, hogy egy márka képes legyen folyamatos innovációkkal követni a változó igényeket. „A Helia-D legújabb termékcsaládjában például fényvédő is megtalálható, ami számomra is az egyik legfontosabb része a rutinnak – a szérumok mellett természetesen. Ám, ami még a tudatos bőrápolásnál is fontosabb: a szépséget nemcsak kívülről, hanem belülről is ápolni kell. Az egészségünkért is legalább annyit kell tennünk, mint a szép bőrért. Az az igazán szép ugyanis, aki egészséges” – tette hozzá a 72 éves modell.
A Helia-D számomra a tradíciót és egyben a megújulást is jelenti. Ha a márkára gondolok, anyukám és nagymamám fürdőszobai polca jut eszembe, ahol mindig ott volt a fekete tégelyes krém, azokkal a nagyon elegáns arany betűkkel – ez Erdélyben, a nyolcvanas években magát a luxust jelentette.
– fogalmazott Tapasztó Orsi. Kiemelte, hogy kutatói munkájából kifolyólag pontosan tudja, mennyi idő és energia egy jó terméket fejleszteni, és közben folyamatosan követni a nemzetközi trendeket, hogy egy márka 40 év után is képes legyen újdonságokkal megjelenni a piacon. A bőrápolásban kortól függetlenül kiemelten fontosnak tartja a fényvédőhasználatot, ha pedig a belső szépségről gondolkodik, a lelki egészség és az önismeret az, amire szerinte mindenkinek kellő időt kell szánnia, hogy harmóniára leljen.
Generációkon át
Jakabos Zsuzsanna életében egészen más szerepe van a bőrápolásnak, hiszen a sok edzés és verseny mellett kevés időt tud szánni a szépségápolásra.
A bőröm folyamatosan ki van téve a megpróbáltatásoknak, hiszen rengeteget vagyok klóros vízben. Ennek ellenére jól tűri a problémákat, de vannak érzékenyebb periódusaim, amikor mindent be kell vetnem. Ilyenkor jönnek jól a bőrömet támogató szérumok, hidratálók, és természetesen a fényvédő sem maradhat el
– mondta el. Az úszónő hozzátette, édesanyja 18 éves kora óta használja a Helia-D termékeit, Zsu életében a cég arckréme volt az első kozmetikum, amivel találkozott.
A márka által képviselt tradíció és innováció számomra is fontos értékek, a magyar vonatkozás pedig különös jelentőséggel bír az életemben, főleg mióta a barátnőmmel elindítottuk a közös fürdőruha márkánkat, és magam is a színfalak mögé látok, hogy mennyi munka van egy sikeres brand mögött
- tette hozzá.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!