A parfümöktől a sminkszerekig
A királyi család hivatalos beszállítója
Ahogy az üzlet egyre inkább virágzott, úgy mutatkozott meg Eugene Rimmel tehetsége is. 24 éves korára nemcsak tapasztalt parfümkészítő vált belőle, de a kozmetikumok világában is hódító útjára indult, bejárva a világ különböző pontjait egzotikus összetevők és új ötletek után kutatva. A személyes higiénia úttörőjeként jó néhány valóban innovatív terméket alkotott, köztük a szájöblítőt vagy az illatosított pomádét. A tehetősebb réteg pedig a Regent Street-i parfüméria állandó látogatója volt, ahol különlegesen csomagolt parfümök, szappanok és fürdő-esszenciák széles választéka várta őket - köztük jó néhány a kitüntető „A királyi család hivatalos beszállítója” címkét viselte.
Reklám és marketing
Eugene Rimmel már akkor megérezte a reklám fontosságát és a hirdetésekben rejlő lehetőségeket. Mivel célja az volt, hogy a nagyközönség számára is elérhetővé váljanak kozmetikumai, ezért látványos illusztrációk formájában, színházi műsorfüzetekben hirdette készítményeit. Amikor 1887-ben elhunyt, kozmetikai birodalmát két fia örökölte meg, ők édesapjuk nyomdokait folytatva széles sminkválasztékkal rukkoltak elő, különös figyelmet szentelve a szemfestésnek, azon belül is legfőképp a forradalmi Rimmel szempillaspiráloknak. (A világon több helyen egyébként a rimmel szót egyenesen a szempillaspirál szinonimájaként használják.)
A II. világháború után egy londoni reklámügynökség tulajdonosai, Robert és Rose Caplin vették át a Rimmel Házat. Nagy-Britanniában egy új, optimista világszemlélet uralkodott el, és ezzel együtt a hollywoodi színésznők jelentették a szépségideált. Az új tulajdonosok Eugene Rimmel méltó utódjaként megérezték a kozmetikai piac virágzását és alaposan kibővítették a márka sminkválasztékát, modernizálták a csomagolást.
A XX. század - Coty
A hetvenes-nyolcvanas években szinte kézről-kézre adták a márkát, mígnem végül 1996-ban a Coty fennhatósága alá került. Azóta a márka fokozatosan egyre erősebbé vált, egyedülálló londoni stílusával piacvezetővé vált – több mint 40 országban forgalmazzák és ma Nagy-Britannia legmagasabb forgalmat bonyolító kozmetikai márkája. Bár közel kétszáz éves hagyományra tekint vissza, újító, felszabadult szellemét mind a mai napig őrzi. Inspirációt a világ egyik legeklektikusabb fővárosából merít, a londoni street style ugyanis merőben különbözik mindattól, amivel Milánóban, Párizsban vagy New Yorkban találkozhatunk. Londonban a szépség merész, sokkal inkább teremti a trendeket, mintsem követné őket. Kísérletezés és önkifejezés, egyszóval élvezet. Sokszínű, modern, minőségi kozmetikumok elérhető áron.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!