Figyeljünk az új csodafegyverekre!
ghd
A frizuraformázás Aston Martinjaként elhíresült ghd olyan stílusos, kifinomult termékskálával rendelkezik, amely megfelel a professzionális elvárásoknak is, nem véletlen, hogy külföldön jó ideje mesterfodrászok és a sztárok egyik kedvenc márkája. Világszínvonalú laobratóriumában egyedülálló, innovatív technológiai fejlesztések születnek, melyeknek köszönhetően otthon is könnyedén varázsolhatunk magunknak olyan frizurát, mintha egy mesterfodrász vette volna kezelésbe tincseinket. Professzionális hajformázóik több, mint tíz éve jelentek meg a piacon, és azóta számos nemzetközi elismerést söpörhettek be a fejlesztők.
Több éves kutatás eredményeként a laboratórium kutatói rájöttek, hogy az állandó 185 fokos hőmérsékleten történő hajformázással megőrizhető a haj optimális nedvességszintje, miközben ellenálló marad a páratartalommal szemben. Ezen a hőfokon bármilyen hajtípust könnyedén formázhatunk akár egyenes, akár hullámos tincsek a cél. A ghd hajformázókkal mindezt egyetlen simítással érhetjük el, így nem szárad ki a hajunk a többszörös átsimításoktól. Ez a védjegyes technológia, a magasfokú hővédelmi rendszer teszi egyedivé minden termékét, s ennek köszönhetően bármilyen formázás, göndörítés vagy egyenesítés, és szárítás közben is megóvja hajunk egészségét.
Ha már a szárítást említettük, hajszárítóival például fele annyi idő alatt be tudjuk szárítani a hajunkat, miközben eddig nem látott volument és egészen új élményt és eredményt kap a frizuránk. A hatékonyság mellett a dizájnra is nagy hangsúlyt fektetnek a gyártók. Az exkluzív, luxus megjelenés mellett a tartósság is fontos szempont a márkánál.
Sztártermék: ghd Platinum®
A minden hajvasalók királynője, a ghd TRI-ZONE™ technológiája 6 intelligens hőszenzorral gondoskodik a formázáshoz szükséges állandó, 185°C-os hőmérsékletről, így gyorsan és teljes biztonsággal formázhatjuk, göndöríthetjük, egyenesíthetjük a tincseinket anélkül, hogy akár egy percig is aggódnunk kellene egészségükért. Bizonyítottan kíméletesebb a festett tincsekkel is, s a formázás után erősebb, csillogóbb lesz a hajunk, mint valaha. Emellett hihetetlenül gyors: mindössze 15 másodperccel a bekapcsolás után már formázhatunk vele, s alvó funkciójának hála, akkor sincs gond, ha bedugva felejtenénk, mert 30 másodperc után magától kikapcsol.
Weboldal: www.ghd.glsalon.hu
Sunday Riley
Külföldön óriási népszerűségnek örvend a magazinok hasábjain, a divattervezők és hollywood-i hírességek körében. A New York City Ballet hivatalos támogatójának titka a szabadalmaztatott NV-5 Ageless Complex, amely észak-amerikai növényi hatóanyagok gyulladásgátló és fiatalító hatásait ötvözi. A névben szereplő ötös szám ellenére, ez a kombináció hét növényi összetevőt foglal magában, melyek különleges gyulladásgátló és fiatalító hatással rendelkeznek. Az eredendően kozmetikus és sminkes Sunday Riley 2009-ben mutatta be a nevét viselő márkát. Sokéves tapasztalatai inspirálták arra, hogy olyan termékeket hozzon létre, melyekben nem csak hangzatos hatóanyagok, hanem azokból is a legjobb minőségűek garantálják a látványos és érezhető változást a bőrön. Ebből következően bőrápolói sikere is a legjobb minőségű alapanyagoknak, legoptimálisabb koncentrációjuknak és kombinációinak köszönhető. Míg a márka 100%-osan natúr minősítésűek, Sunday Riley inkább „tiszta technológiaként” jellemzi termékeit, ahol a laboratóriumi szakértelem párosul a magas minőségű tiszta összetevőkkel, ennek köszönhető kozmetikumainak azonnali, bőrmegújító hatása.
Sztártermék: Juno Hydroactive Cellular Face Oil
Ez a különleges arcápoló szárazolaj retinolban és omega zsírsavakban gazdag, megnyugtatja az irritált, érzékeny bőrt, beleértve az ekcéma és a pikkelysömör tüneteit is. Bázisolaja, a különleges tojásvirág-olaj mélyebben képes felszívódni a bőrben, mint más olajok, s így a valamennyi hatóanyag és olaj mélyebbre tud hatolni, és az irritáció gyökerénél orvosolni a problémát. Gyorsan felszívódik, nem hagy zsíros nyomot, azonnal visszaadja a bőr komfortérzetét és sugárzóan üdévé, ragyogóvá varázsolja.
A hajszín specialista mesterfodrász olyan kliensek bizalmát és ikonikus hajszínét tudhatja magáénak Catherine Deneuve, Kylie Minogue, Kristin Scott Thomas és Claudia Schiffer. Első szalonját 24 évesen nyitotta meg, majd 1999-ben jelentette meg első hajápolási termékeit. Karrierje kezdete óta számos nagy márkával dolgozott együtt, 2004 óta pedig a L’Oréal hajszín specialistája.A folyamatosan bővülő luxus termékcsalád nem alaptalanul az egyik legkeresettebb a hajápolási piacon. Úttörő formulájú készítményei közül néhány az első perctől kezdve best seller. Elsősorban természetes hatóanyagokat használ, melyek közül is azokat részesíti előnyben, amik kifejezetten mélytápláló hatásúak és segítenek megőrizni a hajszín ragyogását, legyen az akár természetes, akár festett.
Sztártermék: Cleansing Mask with Lemon
Extrém hidratálás, alapos tisztítás és táplálás a hajnak, exfoliálás és mélytisztítás a fejbőrnek. Ez a többfunkciós hajápoló csoda, sampon és pakolás is egyben. Felfrissíti, megtisztítja a hajat, miközben citrom kivonata fixálja a hajszínt, és visszaadja a festés során elveszített fényességet. A természetes hajszínt is ragyogóbbá varázsolja, s mindeközben nyugtatja és táplálja a fejbőrt. A benne lévő kamilla és orbáncfű kivonat megakadályozzák, hogy a hajfestés során a színpigmentek távozzanak a szálakból és kiegyensúlyozza a haj pH értékét, mely által a szín élénk és intenzív marad.
Maison Francis KURKDJIAN
25 évesen készítette el a mindmáig egyik legkelendőbb férfi parfümöt, a Jean Paul Gaultier Le Male-t. Már 32 évesen Coty-életműdíjat kapott, 2008-ban pedig a francia kulturális minisztérium lovaggá ütötte. Napjaink elismerten legtehetségesebb parfümőre 2009-ben a saját neve alatt jelentette meg luxus parfümházát, mely a szakma szerint talán az egyetlen olyan márka, vagy inkább védjegy, ahol minden egyes kreációban a szív, lélek és páratlan szaktudás egyszerre uralkodik. Művészetében a francia luxus parfüméria tradícióira épít, melyet a XXI. század látásmódjával ötvöz - nemesség, kifinomultság, időtlenség és a klasszikus értékek merész újratervezése jellemzi.
Sztártermék: Aqua Vitae
A 2014-ben Franciaországban parfüm Oscart kapott parfümöt, mint minden illatát, egy személyes élmény, hangulat, érzés ihlette. Egy Formentara szigeti nyaralás, motorozás a rekkenő hőségben, a finom szellő hűs simogatása a bőrön, a körbeölelő természet illata… s amikor mindez a testünkben egy kellemes bizsergéssel párosul, s azzal az érzéssel, hogy milyen jó élni.Az Aqua Vitae felébreszti az érzékeket, a kalábriai citrom frissesége mögött szicíliai mandarin, csipetnyi jázmin és vanília abszolútum, tonkabab és guaiac fa bújik meg és fedi fel titkát szép lassan, de annál elbűvölőbben.
Weboldal: www.madisonperfumery.com
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!