Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

BOSS S/S

A választás a tiéd

2024. február 08.

4 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

szépség boss parfüm női illat

Támogatott tartalom

A választás a tiéd
© Mikael Jansson/ BOSS

A márka eddig futó #BeYourOwnBOSS kampánya a magabiztos, stílusos és előretekintő vízióval rendelkező életet szorgalmazza, amelyet a saját döntéseid, az önbizalom és a megérzések vezérelnek. Ebben a szezonban a döntések kerülnek előtérbe, hangsúlyozva, hogy a választás a tiéd – a saját „BOSS”-oddá válás ereje benned rejlik.


A BOSS a tavasz/nyár 2024-re az eddigiekhez hasonlóan világsztárokat szerződtetett, hogy illusztrálják ezt az inspiráló történetet. A globális kampány izgalmas új arcokat mutat be, köztük a brazil szupermodellt, Gisele Bündchen-t, és a brit modellt, Adwoa Aboah-at, valamint visszatérő BOSS nagyköveteket, a dél-koreai színészt, Lee Minho-t, és az olasz teniszezőt, Matteo Berrettini-t. A brit énekesnő és színésznő, Suki Waterhouse már visszatérő arcként csatlakozik a kampányba a BOSS óra-, ékszer- és szemüveg márkaköveteként.

Az új kampányban minden tehetség egy labirintusszerű környezetben látható: a szereplők az az árnyékból a fénybe lépnek át – költőien mutatva be, hogy döntéseink milyen nagy formáló hatással lehetnek életünkre.

A BOSS tavasz/nyár 2024-es kollekciója a márka miami divatbemutatóján elsőként bemutatott tervezési témákon alapul, ahol a szofisztikált, nem túl harsány színpaletta és a klasszikus darabok modern megközelítései voltak a főszerepben. Az új kollekció egy teljes ruhatárat mutat be: stílust ad minden alkalomhoz, megfelelve a 24/7-es
életmódnak. Az ikonikus BOSS öltönyök a szezonban erős, modern sziluettekben jelennek meg. Lágy árnyalatok, könnyű textúrák, és kontrasztok – folytonosság és struktúra; opacitás és átlátszóság – ezek a jellemzők nyújtanak a márka részére egy friss perspektívát, amely tökéletesen illeszkedik a közelgő melegebb hónapokhoz.

A kollekció ráadásul egy központi visszatérő motívummal rendelkezik, ez pedig az új Double B monogram, amely sok terméken megtalálható a termékskálán – a ruházattól az kiegészítőkig. Ez a megkülönböztető részlet az összefonódó dizájnával megtestesíti egy igazi BOSS szellemiségét – egy bátor egyént, aki nem fél kinyilvánítani a véleményét. A Double B monogram debütálását egy többágú digitális kampány vezeti majd. Először is, a motívumot szuperméretű 3D képekben fogják újra létrehozni hiperrealisztikus CGI technológiával világhírű helyszíneken szerte a világon. A "Double B, Every Me"; mottó alatt közel 100 márkakövet, híresség, sportoló és digitális influencer készít eredeti tartalmat az Instagramra és a TikTokra. Ezek a tehetségek kifejezik személyiségük kulcsfontosságú részleteit az új Double B monogram kollekció ikonikus darabjainak viselésével– megmutatva, hogy többféle módja van annak, hogy saját BOSS-od legyél. A márka rajongói is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez: nemsokára egy egyedi Instagram filter is szerepet kap a kampányban.

Január 31-étől naplementétől február 1-ig napkeltéig a BOSS erősen indította a kampányt – a londoni Tower Bridge közelében egy 10 méter magas hologram volt látható a márkakövetekről, Lee Minho-ról és Gisele Bündchen-ről. A BOSS az első divatmárka, amely nagy léptékű hologram felhasználásával indít globális kampányt, új lehetőségeket nyitva meg az utcai hirdetés terén. Ez a lenyűgöző vizuális megjelenítés izgalmas tartalmat teremt a márka közösségi csatornái számára.

Az innovációnak kiemelt szerepe van stratégiánkban, hogy nagy hatást érjünk el a fogyasztók körében és valami érdekfeszítőt teremtsünk. A hologram a technológia erejének felfedezésével kapcsolatos kíváncsiságunk és kutatásunk legfrissebb kifejezője. Az általa hozott újdonság segít abban, hogy izgalmas, megosztható és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre, új élményt nyújtva a közönségünknek, ami pozitív asszociációkhoz vezet a márka iránt. Végül is arra törekszünk, hogy segítsünk és ösztönözzük a fogyasztókat, hogy mélyebben kapcsolódjanak márkánkkal, valamint felfedezzék és vásárolják meg termékeinket

- mondta Nadia Kokni, a HUGO BOSS Globális Marketing és Márkakommunikáció Ügyvezető Igazgatója.

Az új Tavasz/Nyár 2024 kollekció elérhető lesz 2024. január 31-től a világ minden BOSS üzletében, a boss.com weboldalon és viszonteladó partnereinknél. Ezt egy 360°- os marketingkampány támogatja, amely erősített közösségi médiakampányokkal és nagyméretű kültéri hirdetésekkel lesz kiegészítve.

Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

Kiderült, ho...
1

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

2023.01.21. 3 perc olvasás

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

3 férfi parf...
2

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

2023.03.05. 2 perc olvasás

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

A frizura, a...
3

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

2023.07.08. 3 perc olvasás

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

Ezt a 10 par...
4

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

2022.09.23. 3 perc olvasás

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

3 udvariasna...
5

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

2024.10.10. 2 perc olvasás

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

Visszajött a...
6

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

2022.07.13. 3 perc olvasás

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

Kiderült, ho...
7

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

2022.10.13. 1 perc olvasás

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

A hajszín, a...
8

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

2024.02.24. 3 perc olvasás

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

Ezek is érdekelhetnek

Álom vagy va...

Támogatott tartalom

Álom vagy valóság? Fedezd fel a Nina Illusion világát!

Támogatott tartalom

2024.11.28. 2 perc olvasás

Parfüm

A szépségsza...

A szépségszakértő állítja: csúnya vége lesz, ha így mosod az arcod

2024.11.22. 2 perc olvasás

Skincare

3 szabály, a...

3 szabály, amit be kell tartanod, ha parfümöt adsz ajándékba karácsonykor

2024.11.22. 1 perc olvasás

Gift

Ezért nem sz...

Ezért nem szabad bedörzsölnöd a parfümöt a bőrödbe

2024.11.19. 1 perc olvasás

Illatok

Az 56 éves K...

Az 56 éves Kelly Rutherford erre a szépségápolási rutinra esküszik, amitől csodálatos bőre van

2024.11.18. 2 perc olvasás

Beauty tips

Te mit adnál...

Te mit adnál a tökéletes szépségért?

2024.11.12. 3 perc olvasás

Kultúra

Ezt a különl...

Ezt a különleges parfümöt használja Florence Pugh

2024.11.07. 1 perc olvasás

Illat

Kendall Jenn...

Kendall Jenner erre a népszerű parfümre esküszik, sosem mondana le róla

2024.10.28. 2 perc olvasás

Kedvenc illat

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves