Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

BOSS S/S

A választás a tiéd

2024. február 08.

4 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

szépség boss parfüm női illat

Támogatott tartalom

A választás a tiéd
© Mikael Jansson/ BOSS

A márka eddig futó #BeYourOwnBOSS kampánya a magabiztos, stílusos és előretekintő vízióval rendelkező életet szorgalmazza, amelyet a saját döntéseid, az önbizalom és a megérzések vezérelnek. Ebben a szezonban a döntések kerülnek előtérbe, hangsúlyozva, hogy a választás a tiéd – a saját „BOSS”-oddá válás ereje benned rejlik.


A BOSS a tavasz/nyár 2024-re az eddigiekhez hasonlóan világsztárokat szerződtetett, hogy illusztrálják ezt az inspiráló történetet. A globális kampány izgalmas új arcokat mutat be, köztük a brazil szupermodellt, Gisele Bündchen-t, és a brit modellt, Adwoa Aboah-at, valamint visszatérő BOSS nagyköveteket, a dél-koreai színészt, Lee Minho-t, és az olasz teniszezőt, Matteo Berrettini-t. A brit énekesnő és színésznő, Suki Waterhouse már visszatérő arcként csatlakozik a kampányba a BOSS óra-, ékszer- és szemüveg márkaköveteként.

Az új kampányban minden tehetség egy labirintusszerű környezetben látható: a szereplők az az árnyékból a fénybe lépnek át – költőien mutatva be, hogy döntéseink milyen nagy formáló hatással lehetnek életünkre.

A BOSS tavasz/nyár 2024-es kollekciója a márka miami divatbemutatóján elsőként bemutatott tervezési témákon alapul, ahol a szofisztikált, nem túl harsány színpaletta és a klasszikus darabok modern megközelítései voltak a főszerepben. Az új kollekció egy teljes ruhatárat mutat be: stílust ad minden alkalomhoz, megfelelve a 24/7-es
életmódnak. Az ikonikus BOSS öltönyök a szezonban erős, modern sziluettekben jelennek meg. Lágy árnyalatok, könnyű textúrák, és kontrasztok – folytonosság és struktúra; opacitás és átlátszóság – ezek a jellemzők nyújtanak a márka részére egy friss perspektívát, amely tökéletesen illeszkedik a közelgő melegebb hónapokhoz.

A kollekció ráadásul egy központi visszatérő motívummal rendelkezik, ez pedig az új Double B monogram, amely sok terméken megtalálható a termékskálán – a ruházattól az kiegészítőkig. Ez a megkülönböztető részlet az összefonódó dizájnával megtestesíti egy igazi BOSS szellemiségét – egy bátor egyént, aki nem fél kinyilvánítani a véleményét. A Double B monogram debütálását egy többágú digitális kampány vezeti majd. Először is, a motívumot szuperméretű 3D képekben fogják újra létrehozni hiperrealisztikus CGI technológiával világhírű helyszíneken szerte a világon. A "Double B, Every Me"; mottó alatt közel 100 márkakövet, híresség, sportoló és digitális influencer készít eredeti tartalmat az Instagramra és a TikTokra. Ezek a tehetségek kifejezik személyiségük kulcsfontosságú részleteit az új Double B monogram kollekció ikonikus darabjainak viselésével– megmutatva, hogy többféle módja van annak, hogy saját BOSS-od legyél. A márka rajongói is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez: nemsokára egy egyedi Instagram filter is szerepet kap a kampányban.

Január 31-étől naplementétől február 1-ig napkeltéig a BOSS erősen indította a kampányt – a londoni Tower Bridge közelében egy 10 méter magas hologram volt látható a márkakövetekről, Lee Minho-ról és Gisele Bündchen-ről. A BOSS az első divatmárka, amely nagy léptékű hologram felhasználásával indít globális kampányt, új lehetőségeket nyitva meg az utcai hirdetés terén. Ez a lenyűgöző vizuális megjelenítés izgalmas tartalmat teremt a márka közösségi csatornái számára.

Az innovációnak kiemelt szerepe van stratégiánkban, hogy nagy hatást érjünk el a fogyasztók körében és valami érdekfeszítőt teremtsünk. A hologram a technológia erejének felfedezésével kapcsolatos kíváncsiságunk és kutatásunk legfrissebb kifejezője. Az általa hozott újdonság segít abban, hogy izgalmas, megosztható és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre, új élményt nyújtva a közönségünknek, ami pozitív asszociációkhoz vezet a márka iránt. Végül is arra törekszünk, hogy segítsünk és ösztönözzük a fogyasztókat, hogy mélyebben kapcsolódjanak márkánkkal, valamint felfedezzék és vásárolják meg termékeinket

- mondta Nadia Kokni, a HUGO BOSS Globális Marketing és Márkakommunikáció Ügyvezető Igazgatója.

Az új Tavasz/Nyár 2024 kollekció elérhető lesz 2024. január 31-től a világ minden BOSS üzletében, a boss.com weboldalon és viszonteladó partnereinknél. Ezt egy 360°- os marketingkampány támogatja, amely erősített közösségi médiakampányokkal és nagyméretű kültéri hirdetésekkel lesz kiegészítve.

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

Ez az újfajta francia manikűr lesz 2023 slágere
1

Ez az újfajta francia manikűr lesz 2023 slágere

2023.02.07. 1 perc olvasás

Ez az újfajta francia manikűr lesz 2023 slágere

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint
2

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

2023.07.08. 3 perc olvasás

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje
3

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

2023.01.21. 3 perc olvasás

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül
4

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

2022.10.13. 1 perc olvasás

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín
5

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

2022.07.13. 3 perc olvasás

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon
6

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

2023.03.05. 2 perc olvasás

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon
7

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

2022.09.23. 3 perc olvasás

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint
8

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

2024.02.24. 3 perc olvasás

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

Ezek is érdekelhetnek

Ezek a legtökéletesebb parfümök azoknak, akik nem szeretik az erős illatokat

Ezek a legtökéletesebb parfümök azoknak, akik nem szeretik az erős illatokat

2024.05.08. 2 perc olvasás

Mindenki kedvencei

Ezek a tavaszi parfümök a Zara kínálatának legnépszerűbb darabjai

Ezek a tavaszi parfümök a Zara kínálatának legnépszerűbb darabjai

2024.05.07. 1 perc olvasás

Üde illatok

Zamatos illatok bűvöletében – kombináld a Ziaja tusfürdőket hangulatodnak megfelelően!

Támogatott tartalom

Zamatos illatok bűvöletében – kombináld a Ziaja tusfürdőket hangulatodnak megfelelően!

Támogatott tartalom

2024.05.06. 4 perc olvasás

tusfürdő

Van új a nap alatt: a Photoderm újdonságokkal gondtalanul sütkérezhetsz

Támogatott tartalom

Van új a nap alatt: a Photoderm újdonságokkal gondtalanul sütkérezhetsz

Támogatott tartalom

2024.05.06. 4 perc olvasás

Fényvédő permet

Ezek a legfinomabb citrusos parfümök idén tavasszal

Ezek a legfinomabb citrusos parfümök idén tavasszal

2024.05.03. 2 perc olvasás

Tavaszi parfümtrend

3 édes parfüm, amit sosem lehet megunni

3 édes parfüm, amit sosem lehet megunni

2024.05.01. 2 perc olvasás

Sweet, sweet

Exkluzív interjú Kiyoko Odoval, a Syoss kreatív igazgatójával

Támogatott tartalom

Exkluzív interjú Kiyoko Odoval, a Syoss kreatív igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.04.25. 4 perc olvasás

De mi az a szérum szendvics?

Élvezd hajad megtörhetetlen ragyogását: ismerd meg a Syoss Intense Plex titkát

Támogatott tartalom

Élvezd hajad megtörhetetlen ragyogását: ismerd meg a Syoss Intense Plex titkát

Támogatott tartalom

2024.04.23. 4 perc olvasás

hajápolás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves