Aki az otthonában képes lelassulni és feltöltődni, az többet kap az élettől – ez a tudatos életmód áll az ADA megújulásának fókuszában. Az új brandben tovább élnek a régi értékek, ám a bútorok nagyon is mai, modern válaszokat adnak arra, milyen az otthon, ahol rendben van a világ. ADA. Mindful Living. – a márka, amit ismerni kell!
Egy családi vállalkozás érzékenyebb a világ dolgaira, és talán nagyobb felelősséget is érez a tradíciók összesimítására a jövő kihívásaival. Az ADA, ahogyan ma ismerjük, hatvanöt év tapasztalatát és értékeit, komoly szakmai tudást és innovációt sűrít magában: ez emelte a vállalkozást Ausztria legnagyobb kárpitozottbútor-gyártójává. Prémium minőségű kanapék, étkezőgarnitúrák, ágyak, matracok és ágyrácsok fémjelzik a márkát, amelyek nem pusztán bútorok: társak a kiegyensúlyozott mindennapokhoz. Ám ezek a napok egyre pörgősebbek, feszesebbek, sőt stresszesebbek, ezzel kontrasztban pedig egyre fontosabbá válik otthonunk pihentető nyugalmának megteremtése.
A megújulás, az ADA. Mindful Living. márka célja egyértelmű: olyan bútorokat gyártani, amelyek harmóniát teremtenek és lehetőséget nyújtanak a lelassulásra, mégpedig egy tudatos életstílust követve. Mindez azonban csupán filozófia maradna a kivételes márkaértékek nélkül: a bútorok kiváló alapanyagokból és kézműves tökéletességgel készülnek, számtalan variációs lehetőséget kínálnak, hosszú termékéletciklusukkal pedig a fenntarthatóságot is támogatják. Az új márkanévvel új alapkínálat érkezett, amely a Sleeping, Seating és Dining termékcsaládokat öleli fel. Az ADA legkedveltebb bútorait továbbra is megtaláljuk az üzletekben, de több mint izgalmas, hogy az őszi szezont máris 32 új bútorral nyitotta meg a márka; elnevezéseik latin növényi neveken és a Mindful Living jó közérzetet sugalló fogalmain alapulnak. A színpalettában harmóniára törekvő tónusokat gyűjtöttek össze, amelyeket kelet-stájerországi természeti képek inspiráltak. Hogy épp melyik színárnyalat dobná fel az új kanapét, ahhoz nemcsak a természetet, hanem a kiterjesztett valóságot is felhasználták, amelynek köszönhetően egy bútor-konfigurátor segít a kanapétervezésben. Az ADA. Mindful Living. hisz abban, hogy a befektetésünk, odafigyelésünk sokszorosan megtérül: egy nagy és hívogató kanapé összehozza a családot, az ágy kényelme pedig kihat a nappalok minőségére.
Galériára kattintva több kép elérhető!
Mi más lehetne meggyőzőbb a valóságnál? Az ADA. Mindful Living. első, nagyszabású márkabevezető eseményén, Bécs szívében egy teljes apartmant rendeztek be és nyitottak meg a szakmai és nagyközönség előtt. Az ADA-apartman kétszáz négyzetméteren mutatta be a márka fenntartható koncepcióját és hangulatteremtő erejét: a bútorokat bárki kipróbálhatta, lehuppanhatott a Novara kanapéra és a Demadra ágyra, megtapasztalva, hogyan működnek a bútorok az életben. A bécsi filmnegyed kiváló inspirációs helyszínt jelentett a lakóterek berendezéséhez, amely egy influenszer-kihívás keretein belül zajlott. És ha ez a koncepció még nem lenne elég különleges, az ADA workshopokat, pilates edzéseket, pop-up boltot, borkóstolót, családi délutánt és DIY-programot is szervezett, vagyis megtöltötte élettel a szépen berendezett szobákat. Az ADA-apartman tíz sikeres őszi napra tekint vissza Bécsben.
Nem sokkal azután, hogy az ADA-apartman bezárta ajtaját, máris újabb fontos állomásra készült a márka: a magyarországi bemutatkozásukra, amelyet az ELLE Decoration EDIDA díjátadó eseményére időzítettek. A prémium bútormárka amellett, hogy Az év enteriőrje, magánlakás kategóriát támogatta, egy különlegesen szép kanapéval debütált a szakma meghatározó alakjai és a lakberendezésért rajongó hírességek előtt – az exkluzív kulisszát a Magyar Zene Háza enteriőrje nyújtotta. Felelősségteljes, hagyománytisztelő és szenvedélyes – ezek a karakterjegyek határozzák meg az ADA. Mindful Living. identitását, amely jóval többről szól egy márka értékelvű megújulásánál vagy a szép bútoroknál: hozzásegítenek egy harmonikusabb, tudatosabb és szebb élethez.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!