“Te hogy érzed magad?” Egyszerű kérdés, mégis összetett, hiszen gyakran percenként változik rá a válasz. Az, hogy hogyan érezzük magunkat különféle pillanatokban, tőlünk is függ: a személyiségünktől, az élethelyzetünktől, az érzéseinktől, a nyomokról, amit a múltunk hagyott rajtunk. A Triumph Flex Smart kampánya olyan hiteles, nyílt és őszinte beszélgetéseket szeretne kezdeményezni, ahol a nők félelem nélkül elmondhatják, amit valóban éreznek, és nem azt válaszolják, amit a társadalom elvár tőlük.
A fehérneműk kialakítása a nőkkel együtt rengeteget változott az évtizedek során: korábban fűzőkbe kényszerítették őket, amelyek megakadályozták, hogy szabadon mozogjanak, és azt tehessék, amihez csak kedvük van. A Flex Smart termékcsalád “intelligens fehérneműi” azonban már könnyedén alkalmazkodnak a modern nők életmódjához: a különleges darabok rugalmasságuknak hála könnyedén simulnak a test vonalához alkattól és kosármérettől függetlenül, a legjobb támogatást és kényelmet biztosítva minden kihívás esetén.
A divat is befolyásolja, hogyan érezzük magunkat: jelentősége van a viselt színeknek, a termékek anyagának vagy épp annak, hogy egy ruhadarab mennyire illeszkedik a testünkhöz. Ha ezek stimmelnek, máris könnyebb pozitívan állni a hétköznapok kihívásaihoz.
A Triumph Flex Smart melltartók olyan multifunkcionális darabok, amelyek levehető pántokkal, puha, rugalmas anyagból készültek, valamint olyan beépített szivacsbetéttel, amely tökéletesen képes követni a test mozgását. A Flex Smart alsóneműk szintén különlegesen puha és könnyed anyagból készültek, ergonomikus kialakítással, valamint magas derékrésszel. Úgy lettek kialakítva, hogy tökéletesen illeszkedjenek a test természetes idomaihoz és bármiféle mozgáshoz.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!