Az eladásokból származó bevétellel az UNICEF munkáját segíti a márka.
Limitált darabszámban dobta piacra legújabb kollaborációjából született pulóverét a Valentino. A fekete darabon a márkára jellemző piros betűkkel a „Vaccinated”, azaz beoltva szó olvasható. A dizájn egy Los Angeles-i cég, a Cloney munkatársainak fejéből pattant ki, akik különféle ruhadarabokra, pólókra, pulóverekre, sapkákra nyomtatva árulták – ebből rendelt magának egy darabot a Valentino kreatív igazgatója, Pierpaolo Piccioli is.
A tervező Instagramon osztotta meg követőivel az új pulóverét, a kommentekben pedig sorra érkeztek a kérdések a divatvilág legnagyobb neveitől, hogy hol szerezte a pulóvert. Marc Jacobs, Pieter Mulier, Zerina Akers és az Instagram divatpartnerségekért felelős igazgatója, Eva Chen is jelezte, hogy szeretne magának egy hasonló darabot.
Később Lady Gaga is közzétett egy videót, amelyben a fekete pulóvert viseli – mint később kiderült, Pierpaolo Piccioli felvásárolta a Cloney készletén lévő öt darab pulóvert, és szétosztotta azokat a barátai között, így jutott el az énekesnőhöz is a ruhadarab.
A tervező ezután felvette a kapcsolatot a cég alapítójával, és megegyeztek abban, hogy közös együttműködésbe kezdenek, így született meg az oltás mellett kampányoló dizájner pulóver. A Vaccinated pulóver immáron a Valentino oldaláról rendelhető, darabonként 690 dolláros, azaz több mint 200 ezer forintos áron. A bevétel egészen jótékony célra megy: az eladásokból befolyt összeggel az ENSZ Covax-programjának munkáját támogatják, amely azon dolgozik, hogy a szegényebb országokban is széles körűen elérhetővé tegye a koronavírus elleni vakcinákat.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!