Az Intimissimi új kampánya, a The UnderWow újradefiniálja a fehérnemű jelentését, a funkcionalitás mellett, az önbizalom és az érzékiség kap főszerepet.
Az Intimissimi új The UnderWow eszméje forradalmasítja a fehérnemű fogalmát, és olyan élménnyé formálja azt, amely túlmutat a puszta funkcionalitáson. Már nem csupán „fehérnemű”, hanem egy új standard, amely a szépséget, a kényelmet és az innovációt egyesítve ösztönzi a nőket világszerte, autentikus, kompromisszumok nélküli nőiességük megélésére.
A nemzetközileg elismert, magyar topmodell, Palvin Barbara a márka új üzenetének arca, aki karizmatikus kisugárzásával és természetes eleganciájával tökéletesen testesíti meg az Intimissimi eszméjének esszenciáját.
A kampány középpontjában az új 97-es csipkéből alkotott DENISE és EMMA melltartók állnak, amelyek a báj és a kényelem páratlan ötvözetét képviselik. A finoman kidolgozott, exkluzív csipke egyedi mintázata, a virágos és geometrikus elemek harmonikus egyvelege által, a legkülönbözőbb igényeknek is képes megfelelni. Kialakításuknak köszönhetően a melltartók nemcsak tökéletes illeszkedést biztosítanak, hanem kiemelik a női test természetes vonalait, miközben maximális kényelmet és eleganciát nyújtanak a viselőjüknek. Az új melltartók már országszerte elérhetőek az Intimissimi üzletekben és online! Fedezd fel te is, és tapasztald meg, milyen érzés, amikor a fehérnemű igazán WOW!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!