A FENTY x PUMA Creeper Phatty ‘In Session’ reklámkampányában olyan sztárok idézik meg az iskola legvagányabb lányait mint Chloe Cherry, Anjelica Huston és persze maga Rihanna.
A barbardosi énekesnő és a Puma kapcsolata már 10 évre nyúlik vissza, 2014-ben dobták piacra az első kollaborációs kollekciójukat, ami azonnal hatalmas sikert aratott. A FENTY x PUMA együttműködés legújabb állomása az ikonikus Creeper Phatty sneakerek még merészebb, még extravagánsabb verziói: új színek, új anyagok, amik garantálják, hogy bármilyen helyzetben emlékezetes legyen a belépőd.
Rihanna kreatívigazgatóként a kollekcióhoz méltó kampányról is gondoskodott, a koncepció egy iskolai fotónap megelevenítése, ahol olyan klasszikus karaktereket láthatunk mint „a színházi gyerek”, „a népszerű lány”, „a stréber” és „az osztály kedvence”. A modellek között ismerős arcokat is találunk, „a jó kislány” szerepében Rihanna tündököl, de megjelenik az Eufória sztárja, Chloe Cherry is, mint „az emo lány”, az Addams Family Morticia-jaként ismert Anjelica Huston pedig mint igazgatónő egészíti ki a sztárdús kampányt.
A sulidban mindenki Creeper Phatty-t fog hordani, ezt a víziót játssza el ez a kampány. Nagyon tudatosan választottuk ezeket a színeket és anyagokat az iskolakezdéshez. A fekete-fekete kordbársony a saját gyerekkoromra emlékeztet – egy iskolai egyenruhához illő cipő, azzal a csavarral, amit mindig is szerettem volna.
- mondta Rihanna.
A FENTY x PUMA Creeper Phatty In Session mostantól elérhető Playersoom üzleteiben és webshopjában.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!