Ismerd meg Budapest egyik kiemelkedő sneaker üzletét.
A Footshopot azért szeretjük, mert a fantasztikus kínálat mellett rengetegszer szerveznek bulikat, eseményeket, melyeknek lényege, hogy az üzletből élményekkel távozzunk még akkor is, ha éppen nem vásárolunk semmit. A Footshop brand managere, Bornemissza Márk már lassan egy évtizede dolgozik streetwear üzletekben, így pontosan tudja, hogy mire vágynak azok a vásárlók, akik a hip-hop szubkultúrában mozognak, és azok, akik szimplán szeretik a szép lábbeliket. Márk most elárulja, miért kell feltétlenül megismerned a sneaker üzletet, és azt is, miért ez a legmenőbb bolt Budapesten.
Kommunkációs koordinátorként miért pont streetwear cipőket áruló üzletre esett a választásod?Már 10 éve dolgozom ebben az iparágban kis megszakításokkal, először bolti eladóként dolgozhattam a legendás Subvibe csapatában, ami a legelső prémium sneaker és lifestyle üzletnek számított hazánkban, bele is szerettem. Később kommunikációs munkatárs voltam, majd több üzleti, kommunikációs és rendezvényszervező tapasztalattal a hátam mögött kerültem a Footshophoz.
Mit kell tudnunk a Footshopról?A Footshop egy online központú, nemzetközi üzletlánc, ami lassan Franchise hálózattá alakul. Nem is olyan régen eladtuk az egymilliomodik cipőnket a webshopon. A Footshopnál online és az üzleteinkben közel 150 különböző prémium márkát árulunk. Kiemelt partnerünk az adidas, illetve adidas Consortium tagok vagyunk, így nálunk a vásárlók első kézből ismerkedhetnek meg a márka kollaborációival, melyet olyan nagy nevek képviselnek, mint Kanye West YEEZY, Pharrell Williams HU, Alexander Wang, Rick Owens és Stella McCartney kollekciói.
Milyen életstílust, felfogást közvetít legjobban a Footshop szellemisége?Ahol a Footshop megjelenik, ott az utcai streetwear kultúra fel kell, hogy virágozzon! Legfőbb célunk, hogy létrehozzunk egy közösségi hálót, melyet különböző események segítségével szeretnénk elérni. Budapest mellett jelen vagyunk Prágában és Pozsonyban is. Jelenlétünkkel szeretnénk gazdagítani az adott ország kultúráját, sokszínűségét is.
Sokak szerint a Footshop a legmenőbb sneaker üzlet. Mitől más, mint a vetélytársai?Elsősorban a prémium, exkluzív és széles választék miatt. Fontos, hogy jó legyen az eladó csapat, hiszen így az emberek szívesen térnek vissza legközelebb, még akkor is, ha csak nézelődnek, de nem vásárolnak semmit. Az események, a kampányok és a kiállítóteremként működő Footshop Art Space üzletrész látványossá, izgalmassá teszi a vásárlás élményét. A YEEZY kollekciókról nem is beszélve.
Milyen széles vásárlóréteget tudhat maga mellett a Footshop?Hozzánk leginkább 14-24 éves korig szoktak betérni a boltokba, főleg a fiúk. Azért ez kibővül 34 éves korig is, hiszen a vásárlóközönség függ a márkától és eseménytől is.
Milyen eseményekre számíthatunk a jövőben?Jövőre egy nagy dobással készülünk, egyelőre csak annyit árulhatok el, hogy egy mainstream-ből átvett, megkoncepcionált show-val. Rengeteg izgalmas esemény lesz, számunkra egy underground rap/trap new wave hip-hop buli ugyanolyan fontos, mint egy YEEZY megjelenés, ahol mondjuk legutóbb 714-en voltak.
Hogyan készültök fel egy eseményre?Szervezés közben mindig kiemelt helyen szerepel, hogy az eseményt valamilyen hozzáadott értékkel is gazdagítsuk. Szeretünk egy adott alkalomra kigondolni egy témát, ezáltal az emberek később élménnyekkel távozhatnak. Természetesen legtöbbször ezek összefüggenek a sneaker és lifestyle tematikáival, de van, amikor ezen felül is létrejön egy-egy esemény, hogy új célcsoportokat tudjunk aktivizálni."
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!