A Levi’s® Buy Better, Wear Longer kampánya ebben a szezonban még egy lépést tesz a fenntartható jövő felé, amikor a márka bemutatja KATA SZEGEDIvel közös együttműködését.
Az egyik legtehetségesebb hazai dizájnerduó, Kata és Dani egy upcycling lencsén keresztül nézve gondolt újra Levi’s® darabokat, ezzel egy második életet adva nekik. Az öltözetek megmutatják, hogy milyen lehet a szezonokon átívelő, felelős divattervezés.
Kata Szegedi számára a kollaborációk, az együtt gondolkozás, az új élmények beépülése a kollekciókba mindig is a tervezési folyamat elengedhetetlen része volt. A Levi’s®-szel való együttműködés keretein belül Kata és Dani két teljes öltözéket tervezett, amelyeket a márka archívuma és a Levi’s® mindennapi viseleteinek lazasága inspirált.
A dizájnt ihlető darab Kata Szegedi legendás Roads nadrág textúrája volt — ezúttal újrafelhasznált farmerdarabokból készült, pontosan kiszámítva, hogy a szobrászati formában minden egyes apró darabnak helye legyen, így nem keletkezik hulladék. A játék a színekkel és a különböző farmeranyagok textúrájával a kabátokon is folytatódik, különleges patchworkszerű hatást eredményezve.
A női és a férfi öltözékek kapcsolódnak egymáshoz, egy különböző tónusokkal és vonalakkal, egy éles vágással és az új kezdet jelével folytatott kísérletben.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!