Quantcast

Upcycling

A fenntartható divat új frontvonalai

A fenntartható divat új frontvonalai
© @ZsofiGIIrandras83

A Levi’s® Buy Better, Wear Longer kampánya ebben a szezonban még egy lépést tesz a fenntartható jövő felé, amikor a márka bemutatja KATA SZEGEDIvel közös együttműködését. 

Az egyik legtehetségesebb hazai dizájnerduó, Kata és Dani egy upcycling lencsén keresztül nézve gondolt újra Levi’s® darabokat, ezzel egy második életet adva nekik. Az öltözetek megmutatják, hogy milyen lehet a szezonokon átívelő, felelős divattervezés.

Kata Szegedi számára a kollaborációk, az együtt gondolkozás, az új élmények beépülése a kollekciókba mindig is a tervezési folyamat elengedhetetlen része volt. A Levi’s®-szel való együttműködés keretein belül Kata és Dani két teljes öltözéket tervezett, amelyeket a márka archívuma és a Levi’s® mindennapi viseleteinek lazasága inspirált.

A dizájnt ihlető darab Kata Szegedi legendás Roads nadrág textúrája volt — ezúttal újrafelhasznált farmerdarabokból készült, pontosan kiszámítva, hogy a szobrászati formában minden egyes apró darabnak helye legyen, így nem keletkezik hulladék. A játék a színekkel és a különböző farmeranyagok textúrájával a kabátokon is folytatódik, különleges patchworkszerű hatást eredményezve.

A női és a férfi öltözékek kapcsolódnak egymáshoz, egy különböző tónusokkal és vonalakkal, egy éles vágással és az új kezdet jelével folytatott kísérletben.

A kollekció darabjaiért kattints a galériánkra!