Ezek a kedvenc cipők a nők körében Franciaországban.
A francia stílus mindig is nagy hatást gyakorolt a divatvilágra, és nincs ez másként akkor sem, ha cipőkről van szó.
Párizsban nagy figyelmet fordítanak a megfelelő lábbelikre, amelyek egyrészt kényelmesek, másrészt csinosak és az aktuális ruhadivathoz is illeszkednek.
Néhány márka kifejezetten nagy népszerűségnek örvend, lássuk, melyek ezek!
A Rose Repetto által 1947-ben alapított francia márka gyorsan meghódította a táncosok és balettművészek szívét a remekül kidolgozott lábbelikkel, 1956 után pedig szélesebb körben is elterjedtek a brand különleges darabjai.
Olyan nagy divatházakkal is együttműködtek, mint a Comme des Garcons vagy Karl Lagerfeld, és mára a Repetto sokféle fazont kínál. A márka cipőit a sztárok is kedvelik: Lily-Rose Depp és Hailey Bieber is imádja a Repettot, ha balerinacipőről van szó.
A francia luxuscipő-márka híres az innovatív és elegáns formatervezéséről, amelyek maradandó nyomot hagytak a divat világában. A márka hatással volt a legnagyobb divatházakra is, és modelljeit olyan sztárok viselték, mint Catherine Deneuve vagy Brigitte Bardot.
A márka a tűsarkú cipők után újabb és újabb formákat fedezett fel, és újradefiniálta a luxuscipők fogalmát. Manapság olyan hírességek viselik, mint Nicole Kidman, Billie Eilish, Jennifer Lopez vagy Rihanna, és mindannyian azt vallják, hogy egy Roger Vivier-cipő az a klasszikus, amely minden pénzt megér.
Christian Louboutin kétségtelenül minden idők egyik legnagyobb cipőtervezője. Modelljeinek védjegye a vörösre lakkozott talp, amely a stílus és a luxus univerzális szimbólumává vált. Alkotásait a merész vonalvezetések miatt rengetegen imádják, az extrém magas sarkak és a meglepő formák sokakat lenyűgöznek.
A tervező szerint egy nő számára fontosabb az, hogy csinosnak és kívánatosnak érezze magát, mint az, hogy kényelmes legyen a cipője. Véleményét sok híresség is osztja, köztük Beyoncé, Taylor Swift, Rihanna és Oprah Winfrey is, akik egyenesen műalkotásoknak tartják ezeket a lábbeliket.
Ez a modern párizsi divatmárka 2013-ban indult hódító útjára, hogy a francia nőkre jellemző stílust képviselje. A vintage darabok is gyorsan elkeltek, ezt lovagolta meg Morgane Sézalory, a márka alapítója. A ruhák, kiegészítők, cipők és ékszerek gondosan összeválogatott választékával a Sézane kultikus követőket szerzett.
Ma már sokféle fazon megtalálható a cipőkínálatban is, bár a loafer maradt a legnépszerűbb. A márka híres elérhető árairól, illetve a környezetbarát anyagok felhasználásáról is. Akik számára fontos a stílus és a fenntarthatóság is, a Sézane tökéletes megoldást kínál.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!