Ridley Scott filmjének bemutatója után felbolydult a second-hand piac.
A Gucci-ház című film hivatalos bemutatója után érezhetően megnőtt a kereslet a second-hand Gucci termékek iránt. A luxus használtruha-kereskedelemmel foglalkozó Vestiaire Collective legfrissebb adatai szerint Ridley Scott új filmjének első trailere, valamint a mozipremier után jelentősen megnőtt az érdeklődés az olasz divatház termékei iránt. A Gucci-hirdetések száma 80%-kal, míg minden kategóriát együttvéve a keresések száma 25%-kal emelkedett az oldalon.
A legkeresettebb darabok a Gucci-táskák voltak, ezekre 40%-kal többen kerestek rá, mint a film megjelenése előtt, de az övek, az ékszerek és a férfi ruházat iránti érdeklődés is fokozódott az utóbbi időben. A két legnépszerűbb darab a statisztikák szerint a Horsebit táska, valamint a Jackie modell, ami Jackie Kennedy amerikai first lady után kapta a nevét.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!