A CYBEX, a gyerek- és babatermékek piacán prémium életérzést képviselő német márka vadonatúj divatkollekciót dobott piacra – az Urban Mobility most Magyarországra is megérkezett. A lüktető nagyvárosok vibe-jának lenyomata köszön vissza a kollekcióban, melyet Tokió, a japán dizájn és művészet, valamint DJ-kultúra inspirált. A már első ránézésre sem a megszokott sémákra épülő darabok tervezésére különféle japán luxusmárkák, valamint olyan művészek voltak hatással, mint például a Verdy. Bár a CYBEX biztonságban és funkcionalitásban nem köt kompromisszumot, szeret a dizájnnal kísérletezni és olyan termékeket alkotni, amelyek különlegesek és olykor meghökkentők. De mi a márka célja ezzel az új stílussal?
A cég alapítója, Martin Pos sokszor hangsúlyozza a CYBEX egyedülálló márkastratégiáját, amely a dizájn, biztonság és funkcionalitás hármas alapelvére épül.
Pos karrierjét egy gyermeküléseket gyártó vállalatnál kezdte, majd 2005-ben létrehozta a CYBEX márkát, amely jelenleg több, mint 120 országban van jelen. A cég közel húszéves fennállása óta a CYBEX olyan termékek széles skáláját fejlesztette ki, amelyek egytől-egyig biztonságot és kényelmet kínálnak a felgyorsult világunkban élő családoknak. Teszik mindezt olyan stílusosan és trendeket diktálva, hogy termékeikkel túlmutatnak az egyszerű babakocsi és gyermekülés kategórián. Az alapító filozófiája, hogy nem létezik lehetetlen. „Nem kötnek bennünket az előzetes elképzelések, inkább próbálunk túllépni az iparág szokásain. Mindent megteszünk azért, hogy az áttörés meg is történjen” – mondta el Martin Pos, hozzátéve, hogy „amit termékeinken keresztül igazán szeretnénk közvetíteni, az az élmény, értékrend, életstílus. Szeretnénk együtt fejlődni a vásárlóinkkal."
Ahogy Pos szavaiból is világossá válik, a CYBEX egy kifinomult életstílust képvisel és kínál a szülők számára, a közvélemény gyakorlatilag divatipari terméknek tekinti kollekcióinak darabjait. Legújabb kollekciója, az Urban Mobility monokróm, fekete-fehér termékekkel hódít, vagány, menő street styler szülőket megcélozva. A Urban Mobility nem csupán dizájn szempontból érdekes – egy teljesen új szintre emeli az elfoglalt városi szülőknek kínált termékek választékát. Az aprólékos részletességgel kidolgozott alapdarabok, mint a COŸA csatos hordozó, a COŸA babakocsi és a Cloud T i-Size autós hordozó minden szülő fejében átrajzolják a babatermékekről eddig alkotott képet.
Crafted with Love – Szeretettel készült. A kollekció szlogenje a szülőket ünnepli és arra emlékeztet, hogy nem kell változtatnod a stílusodon a gyermeked születése után. A CYBEX termékei között biztosan megtalálod azokat, amelyeket a legnagyobb büszkeséggel használhatsz, bárhol is élj a világban.
Keresd a CYBEX Urban Mobility kollekciót az alábbi üzletekben:
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!