A fürdőszoba kétségtelenül a lakás egyik legfontosabb helyisége.
Ha pedig az otthonod eladása a cél, akkor a fürdőszoba még inkább felértékelődik. Azt például tudtad, hogy a lakáskeresők nagy arányban az ingatalnos oldalakra felöltött hirdetésekben elsődlegesen a fürdőszobát csekkolják? Ha nincs fotó erről a helyiségről, akkor pedig hamar tovább is állnak. Szóval igen, a fürdő nagyon fontos részét képezi az értékesítésnek, így összeállításunkban most megmutatjuk, melyek azok az tényezők, amik hátráltathatják az eladást.
Bár sokan preferálják, és helytakarékos megoldás is a zuhanyzó, mégis a kizárólag zuhannyal rendelkező fürdők hátrányt jelenthetnek az eladásnál. Főleg a családos vásárlók fogják azt mondani, hogy nem érdekli őket a lehetőség, mert ők jellemzően tágas és kádas otthonokat keresnek maguknak.
A rendezettség és a megfelelő tárolás nagyon fontos a fürdőben. Ha nincsenek szekrények, fiókok vagy falra szerelhető tárolók, akkor a helyiség gyorsan kaotikussá válhat. Akár hiszed, akár nem, de a potenciális vevőknek is azonnal feltűnik a tárolók hiánya, ez pedig a legtöbb esetben bekapcsol náluk egyfajta vörös lámpát, ami miatt úgy érezhetik, passzolniuk kell az ingatlant. Szomorú, de a beépített tárolók hiánya azt a benyomást keltheti, hogy a tér nem jól kihasznált, ez pedig elriasztja a lehetséges vásárlókat.
Persze egy kicsi fürdőben nehéz jó megoldásokat találni, de nem is lehetetlen. A túl szűkös elrendezés vagy a rosszul megtervezett tér azonban kapásból más irányba tereli a nézelődőket. A kis zuhanyfülkék, a szűkös mozgástér, a rosszul elhelyezett berendezések ugyanis azt a hatást keltik, a fürdő nem túl kényelmes, alig használható.
(via)
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!