Kimagasló eredmények, növekedés és izgalmas innovációk - a jubileumi sajtótájékoztatón Füle Norbert cégvezető ismertette a cég üzleti eredményeit, majd a Gorenje-Hisense márkák legújabb innovációit és újdonságait is megismerhették az érdeklődők.
A Gorenje története 1950-ben indult egy kis szlovén faluban, mára pedig több mint 127 millió nagygépet értékesített világszerte, 60 országban van jelen, és az Adriai-térség piacvezetője. A márka elkötelezett a fenntarthatóság mellett: 2024-ben EcoVadis ezüstérmet, 2023-ban Green Star tanúsítványt szerzett, és célja a hulladék 96%-os újrahasznosítása, valamint a 100%-ban újrahasznosítható csomagolás bevezetése. A Gorenje a dizájn terén is élen jár: világhírű formatervezőkkel dolgozik együtt, és számos nemzetközi díjat nyert.
A sajtótájékoztatón a résztvevő újságírók nemcsak a múlt és jelen sikereiről hallhattak, hanem elsőként ismerhették meg a cégcsoport idei újdonságait és innovációit is. A cég szakértői mutatták be az idén nyáron érkező újdonságokat, többek között a Hisense beépíthető konyhai gépeit, a Gorenje legújabb, Red Dot Design díjas konyhai készülékeit, valamint a Gorenje klímakészülékek legfrissebb generációját. De az eseményen a Hisense TV- legújabb generációja is bemutatkozott.
A 75 éves Gorenje nemcsak múltjával, hanem a jövőbe mutató fejlesztéseivel is bizonyít: piacvezető növekedéssel zártuk itthon a 2024-es üzleti évet, miközben olyan innovációkat hozunk el Magyarországra, amelyek átalakítják a háztartások mindennapjait. Célunk, hogy a következő évtizedben is mi diktáljuk a tempót a dizájn, a fenntarthatóság és a technológia terén
- hangsúlyozta Füle Norbert, a Gorenje Magyarország Kft. ügyvezetője.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!