Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

színidentitás

A Pantone bemutatta új színét, ami Drew Barrymore nevét viseli

2025. február 24.

2 perc olvasás

szín pantone sárga Drew Barrymore
A Pantone bemutatta új színét, ami Drew Barrymore nevét viseli
© Forrás:AFP

Egészen új megközelítés a Pantone részéről, hogy egy új szín bevezetése személyes színidentitásként jelenik meg – kulturális és érzelmi szálakat pengetve.


Színismeretével, illetve design- és életstílus szakértőként Drew Barrymore csatlakozott azokhoz az ikonikus márkákhoz és művészekhez, akik együttműködtek a Pantone-nal, hogy megalkossák és szabványosítsák saját, jellegzetes árnyalataikat.

A Drew Barrymore Yellow egy finoman ragyogó, aranysárga árnyalat, melynek hívogató melege és örömteli fénye olyan teret teremt, ahol mindenki ragyoghat.

Kellemes és pihentető krémes sárga, amit áthat Drew Barrymore vidám, jókedvű és ambíciozus személyisége. Élénk és vibráló, napsütötte sárga árnyalat, ami kifejezi Drew Barrymore optimista látásmódját és pezsgő életstílusát.

Pozitív üzenetet közvetít, a sárga olyan árnyalata, ami reményteli érzetet kelt, és kihangsúlyozza Drew Barrymore mottóját, miszerint mindannyiunkat láthatóvá és ünnepelhetővé kell tenni – olyannak láttatni, amilyenek vagyunk valójában.

Feltűnő a hasonlóság a KitchenAid vajsárgájával

Korábban a Pantone inkább  Az év színe kampányokon keresztül határozta meg a trendeket, és bár nem mindig hozott nyilvánosságra konkrét hírességekhez kötött, "signature" színeket, az utóbbi időben egyre inkább megfigyelhető az a tendencia, hogy a kreatív iparban – akár hírességek, akár márkák – a színek személyiséget és érzelmeket közvetítenek. Így a KitchenAid példája jól illusztrálja, hogy a színek használata már nem pusztán dizájnelem, hanem a márkák érzelmi kommunikációjának is fontos részévé vált.

Gigi Hadid is a sárgát szereti 

Gigi Hadid esetében, aki a napraforgósárgát választotta "a boldogság színének", egyértelműen az otthonosság, az optimizmus és a melegség üzenetét kívánja közvetíteni. Ez a megközelítés párhuzamba állítható a Pantone Drew Barrymore Yellow és a KitchenAid vajsárga (Butter) kampányaival is, ahol szintén az egyedi karakter és a márkaidentitás erősítése a cél.

Úgy tűnik, hogy a színek már nem csupán design elemek, hanem fontos kommunikációs eszközökké váltak a hírességek és a márkák számára, akik így próbálják megkülönböztetni magukat a piacon, és érzelmi kapcsolatot építeni a közönségükkel. A trend egyértelmű: a személyre szabott színidentitás révén nemcsak esztétikai, hanem kulturális és érzelmi értékeket is közvetítenek.




Neked ajánljuk

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves