A Jóbarátok Mónikája, Courteney Cox, idén januárban természetbarát alapanyagokból készült, háztartási tisztítószer márkát indított, Homecourt néven. Most a termékcsalád illatgyertyákkal és kézkrémekkel bővült.
A Golden Globe-díjas Courteney Cox a karantén időszak alatt alkotta meg otthoni tisztítószer brandjét, ami a Homecourt nevet viseli.
„Annyi időt töltünk otthon, hogy megfogalmazódott bennem a kérdés, miért nem gondoskodunk róla úgy, mint a testünkről, bőrünkről? A Homecourt otthonszépségápolási termékeket ad, amiket bárki szívesen hagy csak úgy a pulton, mert még jól is néznek ki”
– mondta év elején a People magazinnak
A termékek néhány hónap leforgása alatt óriási sikert értek el. Például a konyhapult spray-nek egyre nő a népszerűségük a sztárok között is. Vasember, akarom írni, Robert Downey Junior is rendszeresen használja.
A Jóbarátok rend- és tisztaságmániás Mónikáját játszó színésznő nem felejtette el komika gyökereit a termékei reklámozásánál sem! Rendszeresen visz humort videóiba, amikben épp takarít vagy vásárlásra ösztönöz.
Az óriási sikerre való tekintettel Courteney Cox bővítette a termékpalettát, és néhány különleges illatgyertyát és kézkrémeket is megálmodott vásárlói számára. Mindezt egy Instagram-posztban jelentette be.
„Annyira izgatott vagyok. Szerettem volna egy olyan gyertyát megalkotni, aminek illata olyan erős, hogy betölti a szobát, a formája és színe pedig bármilyen stílushoz illeszkedik. A prototípus a hátsókertemben készült”
– írta közösségi oldalán a színésznő.
A Homecourt kínálatában ezentúl tehát a mosogatószerek, tisztítószerek és folyékony szappanok mellett illatgyertyák és kézkrémek is kaphatóak.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!