A magyar kommunikációs iparág egyik legismertebb női szereplője, a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők közt jegyzi.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke, a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) és a Menedzserek Országos Szövetségének elnökségi tagja. 2004-ben alapította saját cégét, az ACG-t, mely vezetése alatt számos rangos hazai és nemzetközi szakmai elismerést gyűjtve, több mint száz szakemberrel, ma az egyik legsikeresebb reklámügynökségi csoport a piacon. Aktív társadalmi felelősségvállaló, a siker fontos alkotóelemének tartja az értékrendet, ami szerint egy szervezet működik. Ügynökségével és személyesen is segíti az Ökumenikus Segélyszervezet, a Mosoly és az Együtt az Autistákért alapítvány munkáját, a hazai UNICEF kuratóriumi tagja.
Elkötelezetten támogatja a nők érvényesülését az üzleti életben, folyamatosan előad, mentorál. Mecénása a hazai kortárs designnak, divatnak. Személyesen ismeri és minden eszközzel segíti a fiatal, tehetséges kortárs alkotókat, magyar divattervezőket. Házasságban él, két kislányt nevel, hobbiszerűen lovagol, díjugrat.
A Líra Könyv Zrt. kreatívigazgatója és a Magvető Café irodalmi kávéház művészeti vezetője. Tavaly jelent meg tizennegyedik könyve, az Így szerettek ők harmadik része.
A szentesi Horváth Mihály Gimnázium irodalmi-drámai tagozatán érettségizett 1990-ben, majd magyar irodalom–művészettudomány szakos diplomát szerzett. Néhány évig költészettörténetet tanított a pécsi egyetemen, s bár a 90-es évek közepén otthagyta a katedrát, hobbija az irodalom- és művelődéstörténet maradt. Vezetett PR-ügynökséget és közvélemény-kutató intézetet, volt állami szervezet kommunikációs vezetője, majd a Magvető és az Atheaneum könyvkiadók igazgatója. Jelenleg a Líra Könyv Zrt. kreatív igazgatója és Magvető Café irodalmi kávéház művészeti vezetőjeként dolgozik, valamint a Buksó című könyves podcast szerkesztő-műsorvezetője.
2012 elején barátainak kezdte publikálni a Facebookon magyar írók és művészek szerelmi életéről szóló képes etűdjeit, posztjai néhány hónap alatt nagy népszerűségre tettek szert. A barátoknak szánt bejegyzésekből Így szerettek ők címmel két kötet született. A szerző Igazi hősök és Merész magyarok címmel megjelent könyveiben olyan emberekről írt, akiknek élete és személyes döntései ma is példaszerűek. Festői szerelmek című kötetében 19−20. századi magyar festők párkapcsolatait mutatja be, Életemnél is jobban és Írjál és szeressél című könyveiben a magyar kultúrtörténet legszebb szerelmesleveleit gyűjtötte össze.
Írt könyvet a Himnusz születéséről és hatástörténetéről, valamint az 1848-49-es forradalmat és szabadságharcot alulnézetből elbeszélő magánlevelekről is. Posztjait a Facebookon ma már több mint 88 ezren követik.
A ’70-es évek elejétől a ’80-as évek végéig, húsz éven át a magyar modell-szakma egyik legismertebb alakja volt. Mostanra filmes berkekben is jól ismerik a nevét, összesen 45 hazai film elkészítésében közreműködött producerként.
Pataki Ági volt az első hazai professzionális reklámkampány arca, sokáig csak „FABULON ÁGI”-ként volt ismert. A ’80-as évek derekán megnyitotta Budapest belvárosában butikjait (Váci 10., Bagatelle), melyek a kor meghatározó divatüzletei közé tartoztak.
Az üzletek bezárása után, a 2000-es évek elején új karrierbe fogott. Az Üvegtigris első részének producereként elkezdte építeni filmes karrierjét. Férjével, Kovács Gáborral együtt az utóbbi 22 évben összesen 45 magyar film elkészítésében vettek részt producerként vagy koproducerként.
2012-ben a szakma legmagasabb elismerésében, Balázs Béla-díjban részesültek. Olyan filmeket jegyeznek, mint a Fekete kefe, Fehér tenyér, Overnight, Bibliotheque Pascal, Hét kis véletlen, Egy nap… Ez utóbbit Cannes-ban FIPRESCI-díjjal értékelték. Utolsó filmjük, a Veszélyes lehet a fagyi bemutatója múlt év őszén volt, jelenleg is látható még néhány művészmoziban.
A 2010-es évek közepén visszatért eredeti szakmájához, és elfogadta a HÉLIA-D felkérését, több kampányának arca lett. 2021-ben, 70. születésnapja apropóján a LIBRI könyvkiadó felkérte egy önéletrajzi könyv megírására, mely „Nyitottan a világra” címmel jelentős sikert aratott.
Ezzel párhuzamosan elkezdett foglalkozni a szépség és egészség összefüggéseivel, és a GAL-vitaminnal közösen létrehozta saját brandjét PATAKI ÁGI TITOK néven. „Mi az örök szépség titka? – Az időtlenség. Amikor lényegtelen a korunk, mert életörömünk átsugárzik mindenen. Nincs vonzóbb egy magabiztos, önmagát becsülő, folyamatos fejlődésre képes, a világra nyitott nőnél. Az ilyen nő bármilyen életkorban lehet fiatal, mert képes uralni az időt” – ezekkel a szavakkal indította útjára a Titok multivitamin és halkollagén peptidek + MSM étrend-kiegészítő családot. Tervei között szerepel egy kozmetikai termékcsalád fejlesztése is, mert a kívül-belül szépség és egészség egységében hisz.
Szépségmentorként missziója, hogy segítse a nőket abban, hogyan érezzék magukat jobban a bőrükben. Szereti átadni azokat a fortélyokat, melyeknek köszönhetően önazonos képet alakíthatnak ki magukról, ezzel is elősegítve azt, hogy kicsivel könnyebben megtalálhassák helyüket a világban.
15 évvel ezelőtt kozmetikus szakképesítéssel került a szépségiparba. A szakmai fejlődésre való folyamatos törekvése eredménye, hogy az alap szaktudását hamar kiegészítette egy professzionális sminkes képzéssel és egy kommunikációs diplomával. Már kezdőként is rengeteg tapasztalatot szerezhetett a szépségipar számos területén: különböző bemutatókon, forgatásokon, tévés produkciókban. Az újságírói munkán belül, az ELLE magazinnál betekintést nyerhetett az írás és a szépségrovat-szerkesztés rejtelmeibe. A magazin és a televízió közelsége miatt kezdte el érdekelni a riport műfaja is, ezért később hobbiként emelte be portfóliójába, így született meg saját gyártású online sorozata, a #Tutoreal.
Hisz benne, hogy a szépség sokkal mélyebb kifejezés, mint amilyennek elsőre tűnik. Egy képesség meglátni és felszínre hozni a személyiségünkben rejlő vibrálást.
A szépség ápolását és a sminkelést a megszokottól eltérő módon közelíti meg. A sminket egyfajta támogató eszköznek gondolja, mely nem arra szolgál, hogy eltakarjuk arcunkat, hanem arra, hogy szép vonásainkat kiemelve egy önazonos képet mutathassunk magunkról. A legjobb formánkat. A női szépséget szereti egységében kezelni, ehhez pedig szorosan kapcsolódik az a bizonyos belső „hogylét”. Oktatásait, sminkjeit éppen ezért sok beszélgetés jellemzi. Vendégei, tanítványai megismerése, igényeinek és céljainak feltérképezése segíti abban, hogy maximálisan személyre szabott lehessen egy smink vagy akár egy szakmai fejlődés.
Az évek során a sok tanulás, tapasztalat és inspiráció vezetett odáig, hogy mára kialakult benne, mit gondol a sminkről, a szépségről. Kialakult egy stílus, amit képvisel, egy stílus, ami jellemző rá a sminkjeiben, az oktatásai során és az írásaiban.
13 éves korában kezdett érdeklődni a fényképezés iránt, és ekkor tudatosult benne, hogy a fotó sokkal több annál, mint amit ábrázol. Autodidakta módon tanulta a szakmát, a kilencvenes évek közepétől foglalkozik hivatásszerűen a fotográfiával.
Budapesten kezdett fényképezni, 2003-ban Milánóba költözött, majd később New Yorkban telepedett le és épített nemzetközi karriert. Divat- és portrésorozatai megjelentek többek között a The New York Times, a Time, a Vogue és a Harper's Bazaar magazinokban, és olyan márkáknak dolgozott, mint a DKNY, a Jil Sander, az Avéne vagy a Nanushka.
2020-ban feleségével, Tombor Nelli modellel együtt hazatelepült, itthon elsősorban művészeti munkákon dolgozik, fotográfiái megtalálhatók több intézményi és magángyűjteményben is, valamint számos külföldi és hazai kiállításon vett részt.
Web: tombor.com
Instagram: @zoltantombor
Ügynökség: Darling Creative, Einspach Fine Art
Az ELLE főszerkesztője a Filmművészeti Egyetemen végzett, több mint 10 éve dolgozik a magyar médiában. Az elmúlt tíz évben újságíróként, szerkesztőként és online tartalomgyártóként egyaránt sikereket ért el. Elindítója és rendszeresen részese is különböző társadalmi kampányoknak, amelyek többsége a nőket érintő problémákra hívta fel a figyelmet.