A Z generáció most ezért rajong!
A Zoomereknek elegük van az alkoholból, és az egészségtudatosabb gondolkodásmódukat az otthonukba is beviszik. Most már a bárszekrények nem dominálnak, de a kávéskocsik az a lakberendezési trend, ami igen, mert a Z generáció divatba hozta.
@bunnings Coffeecore 🥹🤎 #Coffee #Cafe #Espresso #CoffeeTok #CoffeeLover #CoffeeLovers #CoffeeTikTok #Upcycling #HomeCafe #Furniture #DIY #Bunnings #BunningsTok #BunningsWarehouse #BunningsTikTok ♬ Walking Around - Nikitta
A kávéskocsik lényege, hogy a kávézók hangulatát a saját otthonunkba is elhozzuk egyszerűen, de mégis nagyszerűen. Azonban az inflációnak is köze van ehhez a változáshoz, mert egyre drágább a kávé egy kávézóban, mint otthon elkészíteni. Ugyanez igaz az alkoholra is.
Ez a generációt leggyakrabban 1995-től 2009-ig számolják. Fontos kiemelni, hogy az előző generációkhoz képest a Z generáció tagjai hajlamosak lassabban élni az életüket, alacsonyabb a tizenéves terhességek aránya és ritkábban fogyasztanak alkoholt, azonban a pszichoaktív szerek fogyasztása gyakoribbá vált a körükben.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!