November végén egy hétvégére megtelt az Andrássy út magyar tervezők darabjaival – a divat hazai utcájának ikonikus épülete, az Il Bacio di Stile adott otthont ennek a különleges, eddig még soha nem látott kezdeményezésnek.
Két napra megnyitotta kapuit a Design Pop-up by Elle, ahol több, mint ezer látogató és vásárló élvezhette a hazai tervezők munkáinak bemutatóit és pop-up vásárát. Az Il Bacio di Stile áruház két emeletén több, mint 40 kiállító rendezte be saját kis üzletét. Az érdeklődők beauty- és lifestyle termékekből is válogathattak, de exkluzív, mégis közvetlen környezetben próbálhatták fel a hazai designerek ruhadarabjait és kiegészítőit, miközben bepillantást kaphattak a designerek sajátos világába.
A különleges környezetben, egyedi terekben megismerkedhettünk a márkák darabjaival, egészen az extrém ruháktól, a kifinomult, elegáns kiegészítőkön át a komfortos viseletekig. A pop-upon mindenki megtalálhatta a hozzá passzoló stílust, mindezt úgy, hogy a legtöbb tervező személyesen mesélt a kiszemelt szettekről.
Mindkét napon óránként követték egymást a divatmárkák showroom bemutatói, ahol korábbi vagy a legújabb kollekciókból inspirálódhatott a közönség.
Az igazi különlegességét az adta az eseménynek, hogy a modelleken látott ruhákat, táskákat, ékszereket sok esetben meg is lehetett vásárolni a standokon. A divat szerelmesei és a tervezők munkáira nyitott látogatók nem csak egy „shoppingélményt” kaptak, hiszen a különböző kreatív workshopokon hímezhettek, illatokat, táskadíszeket készíthettek, edukálódhattak a fenntartható divatról, vagy akár tökéletes frizurát kaptak, hajtanácsadással összekötve.
„Csodálatos volt látni, ahogy megtelt élettel ez a gyönyörű épület és testközelből, egy térben tárult a szemünk elé, hogy milyen tehetségek dolgoznak a hazai divatszakmában. Az ELLE mindig is igyekezett megmutatni a hazai tervezőket, legyen az akár egy mikrovállalkozás, akár a nemzetközi divatszakmában is jegyzett magyar márka, ezért is támogattuk a rendezvényt. Látva a kezdeményezés sikerét és a tervezők örömét, nem titkolt célunk, hogy hagyományt teremtsünk és évente egyszer összehozzuk a hazai divatszakma képviselőit egy hasonló közös hétvégére” – mondta el Rubin Kata, az eseményt megálmodó Glossy&More Kiadó ügyvezető igazgatója.
A Design Pop-up by ELLE mellé hazai és nemzetközi márkák álltak támogatóként, ezzel is segítve a magyar divatszakmát:
PERWOLL
VÖSLAUER
L’ORÉAL PARIS
L’ORÉAL PROFESSIONNEL
HFDA X BCEFW
CLARINS
ISSEY MIYAKE
NARCISO RODRIGUEZ
FUTUREAL
ARTAM
BMW BUDAPEST MOTORS
HUAWEI
HUNGARIA PEZSGŐ
EMPORIUM
HEAVY TOOLS
VIVA CAFÉ
PRIESTONWORLS
CRÉEM
PROPLASTICA
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!