Ők kapták a legtöbb like-ot és említést az influenszerek és hírességek körében
A Dior 3,7 millió dollárnyi média értéket halmozott fel az instagramos említéseknek és aktivitásoknak köszönhetően a 2019 tavasz-nyári divathetek alatt, így a legsikeresebb branddé vált a résztvevők között, jelentette a WWD.
A Párizsban tartott bemutató, melyez Maria Grazia Chiuri tervezett, több mint 7 millió lájkot és 1260 említést kapott olyan influenszerek által, akiknek több mint 15. 000 követőjük van. A legtöbb aktivitás Olaszországból, az USÁból és Brazíliából érkezett.
A számokat az InfluencerDB nevű marketing szoftver cég analizálta, amely a legjobban teljesítő márkákat és influenszer marketing kampányokat követi a közösségimédia-platformokon.
A divatheteket egyenként is vizsgálták, és ez azt mutatta, hogy Londonban Riccardo Tisci kapta a legnagyobb média értéket, 12 millió dollárt, egymillió like-kal és 375 említéssel az első kollekciójáról, amit vezető kreatív tisztségviselőként tervezett a Burberrynek.
Milánóban Jeremy Scott állt a listák élén a Moschinóval, az @itsjeremyscott account 1,7 millió dollárt ért médiaértékben 1,6 millió like-kal és 254 említéssel az influenszereknél. Az aktivitás nagy része az USÁból érkezett.
New Yorkban Brandon Maxwell 1,6 millió like-ot gyűjtöt és 285 említést az influenszereknél, és összesen 1,4 millió dollár média értéket ért el.
Érdemes említeni még Versacét, amelyet nemrég a Michael Kors vett át, és 1,34 millió dollárt termelt médiaértékben, továbbá a Chanelt, amelynek az Instagramra szabott tengerpartja a Le Grand Palais-ban 2,5 millió like-ot kapott és 1 millió dollárt ért. Az Off-White, ahol Virgil Abloh a dizájner és a Nike-val szövetkeztek, 6 millió like-nál és 521 említésnél állt meg, amely 1,4 millió dolláros médiaértéket jelent. Annak ellenére, hogy az Off-White Párizsban mutatta be ready-to-wear kollekcoóját, a legtöbb aktivitást az USÁból kapta.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!