4 divathír, amiről tudnod kell

4 divathír, amiről tudnod kell
2016.02.11. 09:30

Futócipő nőktől nőknek

Világszerte több száz női sportoló vett részt az Adidas új, speciálisan nők igényeire szabott futócipőjének fejlesztésében. A PureBOOST X legszembetűnőbb újítása, hogy a cipőtalp középen ívesen elválik a cipőtesttől: ez az alkalmazkodó, lebegő ív feszességet kölcsönöz a cipőnek és támogatást nyújt a futáshoz is. Emellett a hálós rendszer gondoskodik arról, hogy a cipő azt az érzetet keltse, mintha a saroktól a lábujjig átölelné a lábat, valamint idomuljon viselője eredeti lábformájához. Olyan klasszisok fogják idén viselni, mint Jessica Ennis-Hill olimpiai és világbajnok futónő, vagy a bahamai sprinter, Shaunae Miller. A PureBOOST X kollekciót két Stella McCartney által tervezett darab teszi teljessé. A dizájner elmondta, a cipők a női atléták energiáját jelenítik meg, valamint „a célja az is, hogy olyan önbizalmat kölcsönözzön, melynek köszönhetően viselője újra és újra képes lehet túlszárnyalni korábbi legjobbját.” Már kapható Magyarországon.

Coccinelle kétszer

Hello Buda! A Coccinelle Budapest újabb üzletnyitással ünnepelte születésnapját, hiszen az Andrássy úti üzlete mellett már a MOM Park bevásárlóközpontban is várja a táskaimádókat. Az olasz márka magas minőségű, könnyed eleganciát sugárzó kollekció,i melyeket tradíció kísér a legstílusosabb formában, négy éve elérhetőek a hazai közönség számára. A Coccinelle üzletekbe már meg is érkeztek a 2016. tavasz-nyári kollekció első darabjai, melyek kiemelkedő darabja a Perine fantázianevű nagyméretű shopper. A szezon jellemző színei az élénk sárga, a rózsaszín és a barna árnyalatai lesznek, minták közül pedig a kígyóbőr lesz hangsúlyos.

Csillogó ígéret a jövőért

A Louis Vuitton úgy határozott, itt az ideje, hogy mindannyian megígérjük, hogy gondoskodunk a szükséget szenvedő gyerekekről. Ezért elindították a #MakeAPromise kampányt: a kollekcióba tartozó sterling ezüst, lakatmedállal ellátott Lockit nyakláncok és karkötők bevételéből minden darab után 200 dollárt adományoznak az Unicefnek, melyet a vészhelyzetben lévő gyerekek megsegítésére fordítanak. A kampányhoz már számtalan híresség csatlakozott David Beckhamtől Selena Gomezen át Nicole Kidmanig. A nyaklánc kapható a Louis Vuitton Andrássy úti üzletében is.
További információ itt.

A fúzió művészete

A svájci luxusórákat és kronográfokat gyártó Hublot megnyitotta első önálló budapesti üzletét az Andrássy út 16. alatt. A megnyitón jelen volt Ricardo Guadalupe, a cég vezérigazgatója, és Marco Tedeschi, az Hublot Közel-kelet és Afrikáért felelős regionális igazgatója is. “Nagyon vártuk már az alkalmat, hogy Budapesten is nyithassunk egy üzletet. A fúzió művészete elnevezésű koncepciónk remekül illeszkedik a város történetéhez és kultúrájához, ami most az Hublot kreativitásával és modernizmusával is gazdagodik” – mondta el Guadalupe. A koncepció az üzlet enteriőrjében is megjelenik: a szürke és a fekete árnyalataiban játszó tér remek hátteréül szolgál a svájci hagyományokat és innovációt egyesítő karóráknak.

Még több
Divat