A bőr és az arról való gondoskodás mindig is központi szerepet töltött be Szujó Nóra életében. Maga is évekig küzdött bőrproblémákkal, szerette volna megérteni, mi és miért történik a bőrével. Így indult el azon az úton, ami végül az ULTRAGREEN minősítéssel rendelkező, zöld technológiákon alapuló almost 1.618 márka laboratóriumáig vezetett.
Már friss diplomásként is nagyon eltökélt volt Szujó Nóra, az egyetemi évei után biztosan tudta, hogy olyan dolgokkal szeretne foglalkozni, melyekkel értéket teremthet és nem mellesleg kiélheti az alkotás iránti szenvedélyét.
Saját bőrproblémáival vívott harca, és a szüntelen megoldáskeresés terelte mostani szakmája felé, azonban a bőrrel, pontosabban a saját bőrrével való egészséges kapcsolódás időbe telt.
Számra a termékfejlesztés különleges flow-élmény: egy szuper női csapat irányítójaként alkotni, elveszni a részletekben és folyamatos finomhangolást végezni a már megalkotott termékeken. A fejlesztések során a legfontosabb szerepe a hatóanyagoknak van, a hatékony bőrápoláson túl a tudatos bőrápolás azonban itt nem állhat meg.
Y generációs kutatóként az volt az álma, hogy kollégáival egy olyan tudatos, hatóanyag-központú skincare márkát hozzanak létre, melyben a termékek környezetbarát, modern technológiákkal készülnek.
A környezet védelmét és a magas minőségű, megbízható alapanyagok használatát a skincare iparágban óriási felelősségének érzi, mert amikor egy terméket fejleszt, nem csak a bőrünkért felelős, hanem a környezetéért is. A 21. században az egyik legfontosabb feladat és egyben óriási kihívás, hogy a formulák környezetbarát, biológiailag lebomló és megújuló energiaforrásból származó zöld technológiával készüljenek. A csomagolóanyagok kiválasztásánál is az egyik legfontosabb szempont a termék minőségmegőrzése mellett a környezet védelme, ezért 90%-ban az üveg és papír csomagolóanyagot választja, minimalizálva a műanyagok szerepét.
Web: https://almost1618.com/
Facebook: https://www.facebook.com/almost1.618
Instagram: https://www.instagram.com/almost1.618/