Hogyan lesz vendég a szalonokban? (X)

Szépségmarketing krízis idején

2020.06.18. 16:31

A 2020 tavaszán beálló válság a szépségipart is megrázta. Bár a korlátozások enyhültek, a szalonok épp csak magukhoz térnek a sokkból. A fogyasztói magatartás, a vendégek attitűdje megváltozott. Van, aki az izoláció után alig várta, hogy ismét a fodrász székébe huppanjon, más óvatosságból inkább az otthoni szépségápolást választja.

Jó hír, hogy korábbi válságok során a szépségipar volt az, amely rugalmasan és dinamikusan reagált a megváltozott körülményekre, erről a McKinsey írt egy remek áttekintést. Szalon-tulajdonosként számtalan kérdést érdemes átgondolni, ezekből üzletileg kritikus, hogy vajon a meglévő módszereim alkalmasak-e a vendégeim megtartására és új vendégek eléréséhez, illetve pontosan, napi szinten hol és hogyan értékesítem, népszerűsítem a szolgáltatásaimat, melyek az alternatív megoldásaim azért, hogy forgalmat és profitot generáljak, továbbá felkészüljek a jövőre. A vendégek a mindennapi luxus érzetét is keresik, jó kérdés, hogy jelen állapotban ezt hogyan tudom megadni.

A VNDesign Beauty-nál eladásösztönző megoldásokat kínálunk kozmetikusok, sminktetoválók, sminkesek és szempilla-stylistok, valamint fodrászok részére is: a szövegírástól a grafikai tervezésen, a nyomtatáson és a honlapfejlesztésen át közösségi média kampányok lebonyolításáig – mindezt hatékonyan és egy kézben! Kérjük, fordulj hozzánk bizalommal. Érdemes az ELLE Magazinra hivatkozni.

Kapcsolat: http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/beauty/

 

 

#hirdetes #trends #beauty #vndesign #inspiration

beauty fodrász szalon vndesign

Még több
Szépség