Három nő, aki szépségmárkát alapított

Megkérdeztük, hogyan tartják kézben az üzletet

2019.02.05. 20:36

Három különleges szépségmárka alapítójával beszélgettünk, akiknek köszönhetően egyre nagyobb terepet kapnak a nők az iparban. Az ötletük kitalálásától kezdve az első befektetésükig, a küzdelmektől a győzelemig elárulják, hogyan érték el, hogy saját maguk főnökei legyenek.

JO MALONE, A JO LOVES ALAPÍTÓJA

A parfümlegendának közel 20 évnyi tapasztalata van a szépségiparban. Miután 38 évesen legyőzte a mellrákot, Malone visszatért, hogy megalapíthassa második márkáját 2011-ben, Jo Loves névvel. „Őszintén, nem igazán ismerek más helyzetet, csak azt, hogy a saját főnököm legyek. A legelső munkám során egy családi virágüzletben dolgoztam, éppen ezért sosem volt prekoncepcióm arról, hogyan kéne egy vállalkozásnak működnie. “

Malone számos díjat nyert pályafutása során, és elkötelezett híve annak, hogy a jelennél nincs jobb időzítés egy vállalkozás indításához. „Rengeteg olyan csodás szépségmárka van a világon, amit nő alapított. “

CASHMERE, A BEAUTY BAKERIE ALAPÍTÓJA

View this post on Instagram

Losing my breast to cancer at 27 taught me so much about life and what it means to be living…I think prior to my health issues I didn’t know how to live in the now. They call it ‘destination addiction’ and it says that too often we believe that the happiness we want will be in another moment – “if I can just have this house” or “this job” or “this or that…” The reality is you’ve gotta learn how to be happy with this moment and everything that comes along with it. If you aren’t happy with the “little” that you think you have (that someone else thinks is EVERYTHING), why would you be happy with more? It’s been years since I’ve thought that way. I’m so happy laying out in the sun or taking photos of flowers or playing in my makeup…the sweetest thing in life is growth and I thank God that He took me down the valley of cancer so that I could see the mountaintops upon which He had placed me☺️

A post shared by Cashmere (@cakeandcashmere) on

A vegán, indie stílusú márka olyan rajongókat tudhat maga mellett, mint Beyoncé vagy Cardi B., ami nem meglepő, hiszen csak az alapozóból 59 árnyalat található a kínálatban (ez több, mint Rihanna FentyBeauty alapozó árnyalatainak száma). Ha arról van szó, hogyan legyél saját magad főnöke, Cashmere-nak erre is van egy tuti receptje: „Sosem volt előttem példakép, aki inspirálna. Csak az hajtott, hogy tini anyukaként megmutassam a kislányomnak, hogy ha elég keményen dolgozik, az álmai valóra válnak.“

A Beauty Bakerie indulása előtt ápolóként dolgozott. „Mindig is saját vállalkozást szerettem volna létrehozni. Eleinte nagyon nehéz volt, de ha szereted a munkádat, akkor egyszerűen nem tudsz meghátrálni az akadályok elől.” – mondja Cashmere, aki 2010-ben indította el cégét, ami ma már 5 millió dollárt ér. Arról is meg van a véleménye, milyen nőként vezető pozícióban lenni. „A nők akkor igazán erősek, ha együttműködnek. Amikor azt látom, hogy úgy bánnak egymással, ahogy a férfiak szoktak velünk, mindig ráeszmélek, hogy nem értik, mi vagyunk azok, akik kitapossák az utat a többiek számára az iparban. “

TATA HARPER

Tata Harper a nevével megegyező márkát 2010-ben alapította, azóta pedig elnyerte a ‘legzöldebb’ koronát. „Amikor a nevelőapámat rákkal diagnosztizálták, elkezdtem megvizsgálni mindent, amit bevittem a szervezetembe, és meglepődve tapasztaltam, hogy egy olyan márka sincs, ami száz százalékig természetes alapanyagokat használ. Éppen ezért elhatároztam, hogy majd én megcsinálom” – meséli történetét Harper. Az innovatív termékeiben található alapanyagokat saját farmján termeszti.

Harpert eleinte kinevették az ötlete miatt. „Azt hiszem bebizonyítottam minden kétkedőnek, hogy tévedett. Azt elismerem, hogy a tudatlanságnak hatalmas szerepe volt abban, hogy vállalkozó lettem, mivel, ha minden tudás eleve a kezemben van, nem biztos, hogy elindultam volna egy rizikós úton.” A cégalapító szerint az egyik legjobb dolog a vállalkozásában, hogy önmaga vásárlója lehet. „Nőként sokkal jobban ki vagyunk élezve arra, mit akarunk megvenni és mi illik hozzánk, ezért is ösztönös számomra a cég vezetése, hiszen olyan termékeket készítek, amiket én is megvennék. “

jo malone tata harper üzlet vállalkozó

Még több
Szépség