A Kiehl’s már 96 évvel ezelőtt úttörő volt a vevőszolgálat területén

A manapság átlagosnak számító tevékenységek, mint az ingyenes termékminták átadása vagy az “elégedettségi garancia” hagyománya a Kiehl’s-nél gyökerezik.

A Kiehl’s már 96 évvel ezelőtt úttörő volt a vevőszolgálat területén
2019.01.18. 11:54

A mai vásárlói kultúrában, bőrápolási termékek vásárlása esetén rengeteg nő igényelne szakértői tanácsadást és további termékmintákat. A Kiehl’s ezeket az igényeket elégíti ki már több mint 90 éve.

A Kiehl’s már hagyományos patikaként is osztott mintát a vásárlóknak.

“A vásárlók a világ minden tájáról elzarándokoltak az eredeti Kiehl’s üzletbe [zászlóshajó], a New York-I East Village-be, ahol minden vásárlónak járt termékminta.”  Harvard Business Review, 2005

Irving Morse az alapító család tagja volt az 1900-as évek elején. Nagyra becsülte a vásárlókkal kialakított személyes kapcsolatot és bátorította őket, hogy kísérletezzenek a kézzel készült orvosságaival, mielőtt kiválasztják a számukra legmegfelelőbbet. A Kiehl’s “Próbáld ki vásárlás előtt!” gyakorlata vált a gyógyszertár mottójává – és a személyre szabott kiszolgálás értéke a személyre szabott mintázással kiegészítve a Kiehl’s hagyományai közé tartozik azóta is. A Kiehl’s mintázási eljárása nemcsak hasonló programokat inspirált, hanem a modern mintázást, a “szépségdobozok” – mint a Pixibox – ötletét is ez adta.

A Kiehl’s-nél az összetevők minőségére és a formulák hatékonyságára koncentrálunk. Magabiztosak vagyunk a termékeink sikerében, ezért ajánljuk, hogy ‘Próbáld ki vásárlás előtt’”, mondta Cheryl Vitali, a Kiehl’s vezérigazgatója. 2015-ben több mint 106 millió mintát adtunk át a vásárlóknak. Biztosak vagyunk benne, hogy minden vásárlónk egyéni bőrápolási igényére megtaláljuk a megoldást és, hogy a vásárlóink értékelik, hogy nem kell kockáztatniuk. Kipróbálhatják a terméket és meggyőződhetnek a teljesítményéről a vásárlás előtt.”

A Kiehl’s 100%-os vásárlói elégedettséget akar.

A Kiehl’s-nél nincsenek hagyományos eladók. Látogass el bármelyik Kiehl’s üzletbe a világon és érdekes, tanult, barátságos, segítőkész, fehér köpenyt viselő emberekkel fogsz találkozni.

Ahelyett, hogy csak eladnának, a KCR-ok megfelelő mintákat választanak a vásárlónak, hogy kipróbálhassa őket a vásárlás előtt. Ez a módszer minimalizálja a vásárlói elégedetlenséget, ezáltal a visszavétel esélyét is. De ha egy vásárló bármilyen oknál fogva mégis vissza szeretné cserélni az egyik terméket, 28 napos termékcsere garancia keretében a KCR-ok örömmel segítenek találni egy másik alternatívát az először választott termék helyett.

A KCR-ok azért szeretnek dolgozni járni, problémákat oldhatnak meg és taníthatnak közben.”  mondta Cammie Cannella, A Kiehl’s Globális Oktatási és Felhasználói Élmény alelnöke.

A Kiehl’s módszer:  Egy ígéret minden vásárlónak, az összes Kiehl’s üzletben világszerte.

A Kiehl’s szolgáltatásának alapjai és hagyománya, amit már több mint 90 éve alkalmaz, a következőkből tevődik össze:

Hallgass a vásárlókra: Az új termékek bemutatása a vásárlók igényeire és javaslataira szabva.

Személyre szabott konzultáció: Ha egy vásárló betér egy Kiehl’s üzletbe, bárhol a  világon, számíthat a megfelelő termékekkel kiegészített személyes konzultációra, ahol felmérik bőrápolási céljait és problémáit.

 “Próbáld ki vásárlás előtt” filozófia: A Kiehl’s hisz abban, hogy a termékek teljesítménye meggyőzi a vásárlókat, de a tökéletes, személyre szabott termék megtalalása érdekében a vásárlás előtt ingyenes termékmintát osztanak a KCR-ok.

100%-os elégedettségi garancia: A Kiehl’s bízik a termékek minőségében és a szolgáltatásaiban. A KCR-ok a legmegfelelőbb termékeket és személyre szabott bőrápolási rutint ajánlanak minden egyes vásárlónak.  Több mint 165 éves története során a Kiehl’s mindig 100%-os elégedettségi garanciát ajánlott a vásárlóinak.

 Egyszerű, tájékoztató csomagolás: A Kiehl’s mindig hitt benne, hogy nem a csomagolás tesz Téged gyönyörűvé, hanem a minőségi összetevők, amik hatékonyan segítenek a bőr-és hajproblémákon. Ezért a Kiehl’s elhívatottan keresi a legmagasabb minőségű összetevőket, hogy a legfrissebb tudományos módszerekkel párosítsa őket.

Adj 5 percet, hogy a Kiehl’s szebbé varázsolja a bőrödet!

Térj be most bármelyik Kiehl’s üzletbe és vegyél részt 5 perces bőrápolási tanácsadáson és vedd át az 5db ajándék termékmintát!

Kiehl’s üzletek:

WestEnd City Center, Budapest, Váci út 3., 1062 Magyarország

Allee Bevásárlóközpont, Budapest, Október huszonharmadika u. 8-10., 1117 Magyarország

Aréne Plaza, Budapest, Kerepesi út 9., 1087 Magyarország

kiehls múlt patika termékminta

Még több
Szépség