A Sloggi 40. születésnapját a kényelem jegyében ünnepli

a 90-es évek egyik nagy slágere a ’Baby’s got back’ adta az alapot az őrületes klip megvalósulásához, amelyben a kényelmes fehérnemű viseletet ünneplik.

A Sloggi 40. születésnapját a kényelem jegyében ünnepli
2019.10.07. 13:40

Lil’Ol’Granny (Colette Zacca) brit nagyi az idei Notting Hill Carnival-on robbant be a köztudatba virálissá vált táncával, melynek köszönhetően nem is volt kérdés, hogy ő lesz a vagány, fiatalos és a kényelmet mindig szem előtt tartó SLOGGI fehérnemű márka 40. születésnapja alkalmából készülő kampányának arca. „Már 4 évtizede hirdetjük az igazi kényelem fontosságát, de azt szeretnénk, hogy az egész világ tudja, hogy a SLOGGI nemcsak a komfortosságról szól – ez egy életérzés!”

A SLOGGI Nagyi legújabb száma októberben jelent meg “Granny’s Got Pants” címmel, amelyhez egy vagány videóklip is készült főszerepben az elképesztő Lil’Ol’Grannyvel. Ha elég figyelmesek vagyunk, akkor egy magyar lányt is kiszúrhatunk a felvételen: Szabó Hédi, Youtuber is részt vett a forgatáson Londonban és megmutatta, miről is szól ez a SLOGGI életérzés. Lil’Ol’Granny a 90-es évek örök nagy kedvencét a „Baby’s Got Back” számot hozta el a maga egyedi stílusában: fiatalokat megszégyenítő módon rappel és twerkel.

A szöveg az extra kényelmes nagyi bugyik imádata köré épül, hiszen az üzenet egyértelmű, az igazi kényelem mindenkinek jár alaktól, kortól, nemtől, etnikumtól függetlenül!

A kollaboráció a fehérnemű márka és a vagány nagyi között nagyon könnyen ment, hiszen a fő elvekben teljesen megegyeznek: sokkal fontosabb, hogy miként érzed magad a bőrödben, mintsem megfelelj bármilyen elvárásnak a kinézeteddel kapcsolatban! Ezt már 1979-ben, a márka indulásakor is fontosnak tartotta a SLOGGI, amikor kikerültek a polcokra az első Maxi bugyik – azaz a nagyibugyik -, amelyek a mai napig nélkülözhetetlenek egy határozott, magabiztos nő fiókjából, hiszen eszméletlenül kényelmesek és igazán önmagunk lehetünk bennük.

Az igazi kényelem felszabadító érzése bármiféle kompromisszum nélkül már 40 éve jelen van a mindennapjainkban. Innen kapta a nevét a legújabb alsó is, amely a The ’79 nevet viseli, és a 80-as éveket idéző cool magnó kazetta alakú dobozban érkezik. Pamut, LYCRA anyagának és hőragasztott széleinek köszönhetően egy szuper kényelmes alsót kapunk, amely a tökéletes szabadságot szimbolizálja. A döntés szabadságát! Viseljük azt, amiben jól érezzük magunkat és magabiztosak lehetünk! Ki mutatna jobb példát erre, mint Lil’Ol’Granny, a SLOGGI nagyi?! Hiszen őt semmilyen korlátok nem akadályoznak: Granny’s got pants!

Csak úgy, mint a SLOGGI új vonala, Lil’Ol’Granny új kiadása is több mint egy bugyi, hiszen benne van egy életérzés, amely visszautasítja a kompromisszumokat.

Csekkoljátok a sloggi legújabb videóklipjét és keressétek a legújabb őszi fehérnemű kollekciójukat a SLOGGI budapesti üzleteiben, az Árkád, a Mammut, a Westend, az Allee és a Premier Outlet bevásárlóközpontokban és a Triumph üzletekben.

fehérnemű nagyibugyi pr reklám sloggi

Még több
Divat