A Chanel 109 éves fennállása óta másodszor nyilvánosságra hozta bevételét

11 milió dollárt kaszáltal Lagerfeld utolsó évében

2019.06.19. 17:42

A francia Chanel márka 11 milliárd dolláros bevételt tudhat magáénak Karl Lagerfeld életének utolsó évében.

A hírhedten titokzatoskodó márka tegnap jelentette be a hírt – 109 éves történelme során csupán másodszorra esett meg, hogy beszámolt eladási eredményeiről

A Chanel, mely most a Wertheimer család tulajdonában áll, azt állítja, hogy az eladásai 10%-ot nőttek az utóbbi évben.

Világszerte ezt tartják az egyik legnagyobb és leggazdagabb divatmárkának, amelynek becsült értéke 20 milliárd dollár.

A Chanel hangsúlyosabb jelenléte a digitális platformokon, a fogadalom, hogy többé nem használnak egzotikus állítbőröket, és toplistás szépségtermékeik egyaránt hozzájárulnak a márka magas értékéhez.

Az utánozhatatlan Lagerfeld egészen 2019. februárjában bekövetkezett haláláig dolgozott a márkának és kétszámjegyű növekedést hozott a bőr kiegészítők és ready-to-wear kollekciók által” – mondta a márka.

Lagerfeld utódjaként addigi jobbkezét, a Chanel stúdió vezetőjét, Virginie Viard-t nevezték ki.

Chanel Lagerfeld virginie viard

Még több
Divat