Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket

A divat és a fenntarthatóság többé nem ellentétes fogalmak

2018.02.14. 14:07
Katt a galériára!
12 fotó

Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket

1 of 12
2 of 12
3 of 12
4 of 12
5 of 12
6 of 12
7 of 12
8 of 12
9 of 12
10 of 12
11 of 12
12 of 12

  2 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  3 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  4 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  5 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  6 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  7 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  8 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  9 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  10 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  11 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


  12 of 12
Divat újrahasznosítva: a H&M új Conscious Exclusive kollekcióval lep meg minket


Régi gyertyatartók, elhasználódott halászhálók, nylonhulladék – általában mindez a szemetes kukákban végzi, Ám az új Conscious Exclusive Kollekcióval 2018-ban a H&M bebizonyítja, hogy másképp is lehet. És olyan anyagokból készít ruhadarabokat, cipőket és kiegészítőket, amikről már lemondtak.

Ez már a hetedik H&M Conscious Exclusive kollekció, melynél a márka az újrahasznosítható anyagokkal kapcsolatos innovációkat vet be. A kampányban szerepelnek női ruhák, fehérnemű, cipők és kiegészítők biolenből, biopamutból, bipselyemből és újrahasznosított poliészterből. Ezen kívül a H&M két új anyagot is bevezet: az egyik újrahasznosított ezüstből készül, a másik pedig egy 100% halászhálókból és más nejlonhulladékból helyreállított szál (a neve ECONYL®). „A Conscious Exclusive kollekcióban bemutatott anyagok megmutatják, hogy a legújabb technológia és a régi eljárások ötvözésével mesés eredményeket érhetünk el” – mondja Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívigazgatója.

Christy Turlington, az Every Mother Counts (Minden anya számít) szervezet alapítója és a kampány arca, nagyon lelkes: „A divat és a fenntarthatóság többé nem feltétlenül állnak ellentétben egymással, és úgy gondolom, az újrahasznosítás és az újrafelhsználás fontos ügye kell, hogy legyen az egész divatiparnak”. A tervekhez inspirációnak a svéd designer csapat Karin és Carl Larsson, a svéd művészpár otthonát választották. A vidéki ház a 19-20. századból származik és gyönyörű festményekkel, tapétákkal díszített. A kollekció ezért is kap egyszerre nőies és avantgárd színezetet. Elérhető április 19-től, itthon a Váci utca 1. alatt található üzletben.

fotók: Mikael Jansson

 

 

.

christy turlington conscious h&m

Még több
Divat