Romani Design: divat és integráció

Változatos formák, gazdag színvilág

Romani Design: divat és integráció
2017.07.12. 14:06

Az ELLE magazin 2017. augusztusi lapszáma a Romani Design exkluzív szempárnájával jelent meg.

A Romani Design olyan nemzetközi színtéren is egyedülálló divatmárka, ahol a társadalmi ügy párosul az eleganciával, és ahol az egyedi, különleges designtermékek üzenettel rendelkeznek.

A világviszonylatban is unikumnak számító Romani társadalmi küldetése, hogy a fashion világán keresztül segítse elő a romák társadalmi integrációját, valamint az identitás és az öltözködés szabadságát hirdesse.

A divatmárka cigány viseleti hagyományokat és annak motívumkincseit helyezi át modern kontextusba, ennek köszönhetően a tervezőpáros, Varga Erika és Varga Helena – tradíciók által képviselt értékekből merített – kollekciói a kortárs divat nyelvén szólalnak meg.

“Számomra a divat ugyanaz, mint az írónak a szavak, festőnek a színek. Ruháimon keresztül tudom megfogalmazni önmagam és megteremteni azt a világot, amelyben szívesen élek” – vallja Varga Erika, a Romani Design művészeti vezetője. Erika gyerekkorából, tradíciókövető családjából hozza magával a Romani termékekre jellemző változatos formákat és gazdag színvilágot. Küldetésének tekinti, hogy ezt az örökséget továbbadja, a divat segítségével teremtsen hidat a különböző kultúrák között, és hasson a sztereotip közgondolkodásra.

A Romani különleges színfoltjai a Varga Helena által tervezett egyedi táskák, melyek a márka csúcskategóriás termékei között foglalnak helyet.  A testvérpár és a brand életében fontos szerepet tölt be az oktató és ismeretterjesztő tevékenység, melynek kedvezményezettjei nehézsorsú fiatalok és felnőttek.

elle romani design szempárna

Még több
Divat